Shelter

Am descoperit acest loc cu ceva timp in urma. De cate ori simteam ca … o parte din mine moare, ma lasam usor pe spate, intinsa pe iarba si … priveam cerul. [ Imi aprindeam o tigara si priveam fumul inaltandu-se] Ma afundam in perna de fapt, acoperita de plapuma, cu obrajii umezi; cu pumnii stransi; lasam gandurile sa rascoleasca trecutul, sa reinvie amintiri, sa condamne; sa tipe; sa se zbata. Si o parte din mine se stingea acolo; in iarba. Alta se forta sa accepte. Dupa zvacniri, tipete, suplicii , adormeam. Si ma trezeam din nou in iarba. Satula de ganduri. Inconjurata doar de… tacere. Ori uneori … pur si simplu inchideam ochii si imi acopeream urechile. Tanjeam; cerseam; imploram … tacere. Si ala era singurul loc in care-o mai gaseam. Cand parea ca pierd totul, era cel mai scump lucru ce-mi mai ramanea. Cand simteam ca devin din ce in ce mai rece. Si indiferenta. Era tot ceea ce mai indrazneam sa cer: o clipa de tacere. … a fost singurul care-a putut sa mi-l ofere. Era singurul loc din care ma puteam alimenta neconditionat… cu tacere.

Iar acum, uneori, simt ca …doar asta mi-a ramas.

http://www.youtube.com/watch?v=QXwPUYU8rTI&feature=BFa&list=LLsPi3fpPtIqjRFi_J6iNgdA&lf=mh_lolz

~ de Alinaaa pe Februarie 28, 2012.

Lasă un răspuns

 
