I just want to go home

 
 

Te vad de atata timp cazut intr-un somn letargic.

 Si stiu … nu te pot face sa vibrezi din nou. Nu mai pot crea.

Ti-am dat tot ce-am avut mai bun candva. A fost… mai usor sa trec peste descarcandu-ma aici.

Iar acum … rasfoind, uneori, descopar in mine.. o teama. Teama ca nu voi putea sa … scriu ceva cu adevarat bun, fara sa ma agat de trecut si sa imbratisez o amintire atat de dureroasa.

[…]

A fost candva totul pentru mine. De aia trebuie sa plec. Sa il las in urma, sa uit ca… mi-a apartit si ca mi-a fost luat atat de… brutal.

Sub toata cenusa care-a mai ramas… sub toate minciunile in care am incercat sa cred pentru a-mi fi mai usor sa accept… ceva atat de… iubit odata; ceva atat de feeric; aici,acum- moare.

Si tot ceea ce simt… pur si simplu ma arde. Toate tristetea, durerea, regretul inca-mi transforma fiinta-n scrum.

Uneori… vreau doar sa merg „acasa”. Tot drumul asta plin de esecuri m-a obosit. Si simt ca farame din mine s-au risipit pe drum. Vreau … sa ma intorc de unde am plecat. Si sa fie totul … bine. Sa uit c-am gusat… infrangerea. Ca m-am prabusit in bratele ei.

 […]

 Dar ar trebui sa plec. Sa continui sa… merg mai departe. Si sa o las in urma.

Asa ca… continua sa dormi. 

Si… Imi pare rau. 

Imi pare rau ca s-a intamplat asa. 

Imi pare rau ca m-am indepartat. 

Imi pare rau ca te-am dezamagit.

 

[Ps: sa zicem ca e propria mea traducere a melodiei.]

http://www.youtube.com/watch?v=3dYhU6mGkj4&feature=BFa&list=WLBA8F54FD868AC78B&lf=BFp
~ de Alinaaa pe Februarie 27, 2012.

Lasă un răspuns

 
