Dar nimeni nu va fi vreodata in locul tau

 
                                                                II
 
–          Hei, Sonia a ajuns? Trebuia sa ma vad cu ea dar nu-mi raspunde si …
–          Alice!
–           … scuze, n-am stiut ca repetati.
–          E in regula, nu deranjezi. Ai vrea sa ni te alaturi?
–          A… cred ca o voi astepta pe Sonia. Merci oricum. (zambi sec.)
–          Ati inceput antrenamentul? Cum merge?
–          … pe bune? Adica… iti pasa?
–          Poftim?
–          Las-o balta.  Chiar n-am chef de teatru.
–          … inteleg. Esti suparata.
–          … suparata? Cred ca … e cam putin spus. Dar nu te condamn. Ai ales-o … pe cea mai buna. N-ai cum sa pierzi, nu?
–          Imi pare rau ca… ne revedem in conditiile astea.
–          Da, sunt convinsa.
–          A trebuit sa aleg doar o persoana.
–          …inteleg. Scuze inca o data pentru … deranj. Salut-o pe Lexy din partea mea.       
                                                             …
–          Alice… te caut de … hei, esti bine?
–          … nu stiu. Am venit mai devreme si … n-am stiut ca au repetitii inaintea noastra.
–          Ai vorbit cu ea…?
–          … poate ca am exagerat. Pentru a se retrage in forta… are nevoie de cel mai bun. M-am mintit singura in tot acest timp, am … vrut sa cred ca am evoluat.
–          Ai evoluat.
–          Da, dar… nu indeajuns. Am vrut sa cred ca am evoluat indeajuns incat sa… fiu considerata la acelasi nivel cu ea. Eram constienta ca … pentru Maya prima va fi mereu Lexy. Dar… totusi ma fortam sa cred ca asta se va schimba. Am vrut… sa ma simt si eu macar o data … in varf.
–          Maya tine la tine. Te iubeste mult …
–          … a fost rece. M-am uitat in ochii ei si … vedeam lacrimi. Si totusi … cuvintele…
–          Vino, ii spune, tragand-o spre ea si imbratisand-o cu putere. „Daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu, asta nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.”
 
http://www.youtube.com/watch?v=diaHnF-zfEg&feature=BFa&list=LLY_TMh9_2nfYwkXle5cX3vA&lf=mh_lolz
~ de Alinaaa pe Ianuarie 28, 2012.

Lasă un răspuns

 
