Credeai ca ai totul si-ai pierdut

                                                                                                                            
                                                        I
 
Privea confuza foaia, tremurand din ce in ce mai tare, in timp ce ochii i se umpleau de lacrimi.
– Nu .. nu inteleg, ce e asta? Credeam ca…
– I s-a oferit sansa de a alege pe cineva pentru a participa la finale.
-…si a ales.
– Imi pare rau.
– … ca a ales-o pe Lexy inainte ta? 
– Stiu ca te-a dezamagit.
– …
– Dar o poti invinge.
– Da. Cu siguranta.
– Nu ai de gand sa renunti, nu?
-Nu c-ar fi prima data. Am vrut sa renunt in momentul in care ea a plecat. Iar acum, cand … in sfarsit ma linistisem, cand incepusem sa accept … apare asta. Si in plus … a decis. A ales-o pe cea mai buna. Am pierdut deja.
– Alice, gresesti! Demonstreaza-i ca s-a inselat! Ca a ales persoana nepotrivita!
– Nu intelegi, Sonia. Nu … nu pot face asta. Nu ma pot gandi decat la … faptul ca .. a ales. Si nu am fost eu aia. Nu a considerat ca sunt destul de buna. Niciodata n-a considerat asta. Ce rost mai are? Ea nu crede in mine. Nu crede ca am vreo sansa in fata lui Lexy. Eu de ce as crede asta?
– Eu cred! Cred in tine, cred ca poti s-o invingi pe Lexy!
– … poate ca nu e … despre a o invinge pe Lexy. Nu o pot invinge pe … Maya. Nu concurez doar cu Lexy. Concurez cu Maya! Concurez cu sentimentul… ca am fost data laoparte. Cum e posibil? Cum ar fi posibil sa inving?
– Deci asta e? De data asta chiar o lasi balta?
– Da, Sonia, o las balta!  Nu pot. Nici macar nu merita sa-mi dau interesul. Stiu ca … nu pot. Pur si simplu, nu pot! Nu … ma voi putea concentra.
– E o senzatie de moment. Debea ai aflat. Va fi bine, iti promit.
– Problema e ca eu nu-ti pot promite acelasi lucru. Nu vreau sa… dezamagesc. Imi pare rau.
– Singurul lucru de care-ti pare rau e ca Maya nu te-a ales.
– Imi pare rau ca vei pierde din cauza mea.
Isi lua ruxacul, dand sa plece.
– Eu cred in tine!
– Nu zau? spuse, intorcandu-se usor. Vrei sa spui ca, daca ar fi fost sa alegi tu prima, n-ai fi ales-o pe Lexy? Pe cine vrei sa pacalesti? Ea e prima optiune a tuturor. Ea e… vedeta pe aici. Mereu a fost.
– Lucrurile se pot schimba.
– Deci nu negi. Ai fi ales-o.
– Alice, cu siguranta m-as fi gandit mult mai mult decat a facut-o Maya! Ea a dat imediat raspunsul, pentru ea a fost Lexy de la bun inceput! Nu s-a gandit o secunda la alcineva! Ei bine, meritai mai mult de atat. Alice… Imi pare rau. Alice!
 …  
http://www.youtube.com/watch?v=Awr_jzijeIU
~ de Alinaaa pe Ianuarie 25, 2012.

Lasă un răspuns

 
