Invadata, involuntar

    
     Ultimile rămăşiţe ale frunzelor arămii cad, sfâşiate, în podul palmei mele. Le privesc declinul trist, dezamăgitor. Toamna se frânge, efemeră, într-un însângerat asfinţit, lăsând în urma sa un parfum tânguitor, pe care il respir adânc, permiţându-i să pătrundă în cele mai ascunse colţuri ale fiinţei mele şi să-mi fure un suspin; să-mi rămână imprimat în amintiri, în suflet; în vene. Toamna… pleacă indiferentă, lăsând în urma sa un tremur uşor, uitat în zâmbete naive, o lacrimă printre pletele fumurii, despletite ale copilelor cu ochii prea însetaţi de visuri. O pată blondă de lumină, mângâind absent un obraz rece. Un regret, dezlănţuit în străfundul fiinţei mele. Un dor mistuitor ce arde viu, profund, ucigându-mă cu fiecare clipă, tot mai râvnitor să guste izbânda. Tot mai infiorat de gândul înfrângerii. Tot mai dur.
     Trupul mi-e deodată cuprins într-o îmbrăţişare moleşită, glaciară. Un fior de gheaţă răsună asurzitor, asemeni unui ecou, ameninţând să-mi distrugă pereţii sufletului, picurând parcă din mine durerea. Involuntar o las să pătrundă în mine; să-mi calmeze gândurile, bătăile inimii. Un fluture alb îşi valsează blajin căderea pe obrazul meu, înfiorându-l.
     Mii de fulgi de zăpadă s-au desprins de nori, căzând ca o cortină asupra oraşului, ştergând, uşor uşor, paşii toamnei; topindu-i măreţia. Ucigându-i umbra. Ingheţându-i şi ultimul strop de speranţă. Detronând-o. Dând viaţă unui tărâm feeric. Şi nu în ultimul rând, însuşindu-mi un zâmbet. Totodata, împraştie în ochii copiilor sclipiri jucăuşe, o bucurie imensă; împlinesc dorinţe. Totodată, trezesc din somn, alinându-i obrajii, sărutându-i fruntea, copilul din mine.
     http://www.youtube.com/watch?v=wNmRdEPyhhs
~ de Alinaaa pe Decembrie 2, 2011.

Lasă un răspuns

 
