Bring me to life

 
Poarta-ti pasii usor spre mine. Aseaza-te langa mine.
Priveste-ma in ochi. Adanc in ochi. Topeste toata aceasta indiferenta ce-mi incetoseaza privirea. Cauta in strafundul lor acea scanteie. Acel fior. Acel … ceva.
Ia-mi mana intr-a ta. Tine-o strans. Promite-mi ca nu-mi mai dai drumul. Reda-i caldura. Ajuta-ma sa mai simt ceva.
Joaca-te cu parul meu. Roteste-ti buclele in jurul degetelor tale. Reinvie-mi dorul.  
Imbratiseaza-ma. Imbratiseaza-ma atat de tare, incat sa simt ca patrunzi in mine. Fa-ma sa cred ca de fapt, ai fost mereu acolo. Minte-ma ca asa a fost.
Sau pur si simplu, razi. Vorbeste-mi. Sopteste-mi ca esti aici. Ca orice s-ar intampla, esti aici si ai de gand sa ramai. Orice.  Doar dezlantuie-n mine acel tremur.
Incearca sa mai gasesti macar o farama din mine.
Stiu ca inca mai exista, pe undeva. Readu-o la viata.
Patrunde in cel mai adanc colt al fiintei mele si fa-o sa vibreze. Sa arda.
Vino. Reintregeste-ma. Ramai.
 
http://www.youtube.com/watch?v=f1tVk-QlBKs
~ de Alinaaa pe Noiembrie 28, 2011.

2 răspunsuri to “Bring me to life”

  1. Genial …ca de obicei

  2. Ceea ce ai scris ma face sa simt acel fior.

Lasă un răspuns

 
