Studiu despre tine

(…)

„Iti stiu chipul speriat cand esti singur si te-am vazut de atatea ori plangand dupa ce ai umilit o femeie care tocmai a plecat.
Ti-am vazut toate mastile, caci intr-o zi ai lasat ferestrele deschise si la pod.
Trebuie sa urci in fiecare zi treptele acelea singur ca sa-ti alegi cine vrei sa fi.
Cred ca doar in trei zile din ultimul an ai trait fara nicio masca si atunci iti venea mereu in vizita aceesi  femeie.
Doar atunci inchideai ferestrele. Toate.  Si trageai perdelele. Toate.  Si plecau… toate celelalte.

Intra cu spatele drept la tine, dar iesea fugarita de cat de tare te-ar fi iubit daca nu te-ar fi stiut atat de bine.  Atat de rau, de fapt.
Nu iubi, asteapta sa vin sa-ti fac curatenie.   ”
 
(…)
 
Mihaela Radulescu- Studiu despre tine
 
http://www.youtube.com/watch?v=1CJcSY0epgE&feature=BFa&list=LLY_TMh9_2nfYwkXle5cX3vA&lf=mh_lolz
~ de Alinaaa pe Octombrie 27, 2011.

Un răspuns to “Studiu despre tine”

  1. Ce ma bucur ca ti-am gasit blogul! – Imi place foarte mult, iar postarea aceasta este superba!
    Mereu mi-au placut scrierile profunde, legate de tainele ascunse ale psihicului uman.

Lasă un răspuns

 
