„… eterna, pururi adevarata”


     Ce bine e sa stii ca poti aduce atat de usor zambetul pe buzele anumitor persoane. Ce bine e sa simti caldura din privirea lor, din voce, zambet …

    Ei sunt singurii care ma mai fac sa scriu. De fapt, mereu au fost. Dar imi dau seama de asta acum, cand i-am pierdut (teoretic vorbind). Vorbesc despre persoanele care si-au lasat amprenta asupra mea. Persoanele care mereu voi ocupa in inima mea un loc aparte. Si de care mi-e cumplit de dor.

    Mereu am avut nevoie de un sentiment aparte pentru a scrie. De o anumita sensibilitate; intensitate; profunzime; sa mi se atinga o slabiciune. Ei bine, ei sunt cei care trezesc in mine toate acestea. Caci bucuria si emotia de care sunt sunt cuprinsa, o data aflata in preajma lor, nu o mai simt nicicand. Niciunde. Si sunt sigura ca aceasta vraja nu va pieri vreodata. Va dainui etern in inimile noastre.

http://www.youtube.com/watch?v=v9664IVBYUk

~ de Alinaaa pe Octombrie 4, 2011.

3 răspunsuri to “„… eterna, pururi adevarata””

  1. Imi este dor….

  2. Si mie …

  3. Foarte frumos scris.

Lasă un răspuns

 
