Dar parca pleaca norii cand apari, se calmeaza furtuna

Nici n-ai idee cat de dor imi era sa o vad arzand asa cum a facut-o azi. O priveam cu ochii imbatati de admiratie si parca sangele-mi pulsa in vene. Eram invaluita de un sentiment atat de strain, atat de… indepartat. Atat de cunoscut odata.

Toata camera se umpluse de fiinta ei. Toata fiinta mea se umpluse de a ei.

Pasiunea cu care vorbea… ochii tristi de dupa. Sarutul ei imprimat pe obrazul meu.

Cred ca mi-am facut rana de cat mi-am muscat obrajii pentru a nu zambi. Mi-am coborat, la un moment dat, ochii-n pamant. N-o mai puteam privi.

Nu stiu cum reuseste de fiecare data sa fie acolo, sa ma faca sa zambesc cand am cea mai mare nevoie.

~ de Alinaaa pe Iunie 8, 2011.

5 răspunsuri to “Dar parca pleaca norii cand apari, se calmeaza furtuna”

  1. alinaaa scrie mai des …. :*

  2. Urmatorul articol va fi cu siguranta weekendul acesta :)):* enjoy it

  3. asa sa faciiii

  4. Deci pur si simplu am ramas fara cuvinte. Doar zambesc tamp, ceva de genu` ” god damn it! as fi vrut si eu sa scriu asta!”.

    Scrii foarte foarte placut. Imi place mult. 🙂

  5. Multumesc :)! Ma bucur ca-ti place

Lasă un răspuns

 
