„TU erai cea mai relaxata in acele momente!”

    
     Zambete, voci, imagini confuze mi se derulau prin fata ochilor.
     Auzeam, din ce in ce mai departe de mine, rasete. Era un sunet vag, rasunand parca din neant. Imi simteam buzele tremurand din ce in ce mai tare. 
     Un glas parca s-a auzit, iar „Iti mai aduci aminte?”  imi rasuna ca un ecou in minte. Totul in jurul meu devenea neclar.
     Un alt hohot de ras ma facuse sa tresar. Ii puteam deslusi, de dupa un voal cetos, chipul.
     Oricat de mult incercam sa ma apropii era in zadar.
     Ma vedeam pe mine … zambind, sorbindu-i cuvintele. Usor usor, puteam distinge o melodie. Imi era atat de cunoscuta si totusi nu imi puteam aminti. Trezea in mine o durere profunda si totusi ma facea sa zambesc, sunetele imi rascoleau cu atata putere sufletul… 
     Stateam impietrita si priveam, cand deodata am vazut-o imbratisandu-ma.
     Aproape ca puteam simti. Stiam, din amintiri, doar ca ma strangea cu putere. As fi recunoscut dintr-o mie acel sentiment: imi doream ca acea clipa sa dureze o eternitate. Era unul din acele momente in care o simteam ingrijorata. In care ii simteam teama: teama ca m-ar putea pierde. Si as fi dat orice sa-i alung tristetea, as fi vrut sa-i promit ca va fi bine.
     Dar stiam ca nu era sa fie asa.
     Vedeam in ochii mei credinta, incredere. Ceva ce-am pierdut demult.
     Mi-am coborat privirea, inchizand ochii.
     Cand mi-am dat seama ca strangeam tot mai tare pumnul, am incetat.
     Amintirea se risipi. Atat de usor…
     – Iti mai aduci aminte?
     – … cum crezi ca as putea sa uit?
http://www.youtube.com/watch?v=wnoyliH6lWs
~ de Alinaaa pe Decembrie 16, 2010.

2 răspunsuri to “„TU erai cea mai relaxata in acele momente!””

  1. gânduri…

  2. Foarte frumos.

Lasă un răspuns

 
