Degeaba, amintirile nu ingheata

   

    Erau foarte multe carti cazute, foi, caiete, cioburi de sticla pe podea. Simteam in mana o durere puternica, singurul motiv pentru care incetasem, pentru care ma pusesem jos, sprijinindu-ma de un scaun rasturnat. Ma durea capul si nu mai puteam vedea clar, un voal de ceata imi impaienjenise ochii. Eram atat de furioasa incat tremuram.
    Camera se umpluse de fum, iar un aer rece ma invalui. Ridicandu-mi privirea, am zarit un fulg de nea. Cum intrase acolo nu-mi puteam da seama. Il priveam indiferent, asteptand sa se risipeasca din clipa in clipa. Dar nu a fost asa. Unul cate unul, fluturi albi invadasera camera. Aveau o forma deosebita, ciudata totodata.
    Am zambit amar. Ningea deci. Unul s-a apropiat timid de mine si intinzand mana, mi s-a stins in palma.
    Cat de jucaus patinau in aer.
    M-am ridicat, uitandu-ma in jurul meu. Simteam ca ard. Si tinand cont de toate lucrurile aruncate si imprastiate, oricine ar fi zis acelasi lucru.
    Fulgii continuau sa ma ademeneasca. M-au convins in cele din urma si cu pasi greoi, am parasit camera. Sprijinindu-ma de pragul usii, mi-am inchis ochii, caci tot acel alb feeric ma orbea. Si atunci, lipsita de orice putere, am cazut in zapada. Obrazu-mi ce cu cateva minute in urma ardea de furie si revolta, acum era mangaiat de un fior blajin. Mii ce fulgi de nea cadeau deasupra mea, topind parca toata mania ce era pe cale sa fie dezlantita din nou.
     Stand asa, mi-am dat seama ca zapada devenise singura care ma mai putea linisti. Lucru care n-avea cum sa nu ma intristeze.
http://www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYU
~ de Alinaaa pe Decembrie 9, 2010.

2 răspunsuri to “Degeaba, amintirile nu ingheata”

  1. A fost liniștitor să citesc ceea ce ai scris.
    Chiar aveam nevoie de cineva care să-mi transmită starea asta.
    Mulțumesc că mă faci să zâmbesc.
    XOXO.

  2. N-ai de ce sa-mi multumesti, am facut-o pentru a ma linisti pe mine. Ma bucur ca te-am putut ajuta insa.

Lasă un răspuns

 
