Unele momente-ncep sa cred ca niciodata nu mor

      
       Mereu am dispretuit iarna pentru frigul pe care-l aduce in mine. Poate sa fie ea cat de frumoasa, poate sa ma faca pentru cateva secunde, in care sa stau cu ciocolata calda in mana privind cum ninge ori in care sa ma plimb seara, sub o cortina de fluturi sidefii, sa ma faca s-o ador, dar niciodata nu e perfecta.
       Mereu mi-a fost frig iarna. Si ma refer la faptul ca mereu m-am simtit singura . Oricat de magica ar parea, oricat de mult m-ar face sa cred in povesti, mereu mi-ar lipsi ceva. Sau mai bine zis, cineva. Mereu a fost asa.  
       Imi doresc macar o iarna in care sa fie totul bine. O iarna in care sa nu-mi simt sufletul atat de rece. In care sa nu vad in fiecare fulg de nea o amintire care sa-mi inece obrazul de lacrimi.
       Mi-e dor. De fiecare data imi este. Dar acum sentimentul e mult mai profund si mi-e teama ca in fiecare an va deveni mai puternic. Mi-e dor de atat de mult clipe risipite-n zapada. Imi lipseste atat de mult tot ce-a fost.
       Imi lipseste atat de mult caldura…
… si totusi nu poate sa nu-mi placa sa stau in zapada, uitandu-ma cum mii de fulgi de nea cad asupra mea. E momentul perfect pentru a te pierde printre vise. Dar nici ala nu dureaza mult. Si de fapt, ce sunt fulgii, daca nu visuri imprastiate pe pamant pentru a putea deveni realitate?
       Ahh, si inca ce vise… cate au fost si cat de usor s-au risipit.
       Daca in acest moment as face o lista cu ce-mi doresc de Craciun, ar fi plina de nume.
       De oameni care si-au imprimat zambetul in sufletul meu dupa care au plecat.
       De oameni care m-au schimbat, de oameni la care am tinut si care inca inseamna ceva pentru mine.
       De oameni carora timpul nu va putea vreodata sa le stearga amintirea.
       De oameni care-mi lipsesc atat de mult uneori. Si mai ales acum.
       http://www.youtube.com/watch?v=aQt2MYnVeGA
~ de Alinaaa pe Decembrie 5, 2010.

8 răspunsuri to “Unele momente-ncep sa cred ca niciodata nu mor”

  1. Simt la fel :-<

  2. Pai convorbirea noastra de aseara m-a facut sa scriu :-< + ninsoarea 🙂

  3. frumoasă atmosfera pe care ai făcut-o în postarea aceasta 😀

  4. hei nu te mai scuza atâta pe blogul meu. îmi place că la tine aici ninge din toate punctele de vedere.

  5. 🙂 de unde ești, că pe wordpress nu arată 🙂

  6. pe aici prin ploiești nici măcar un fulg!

  7. O să te citesc în continuare.
    Îmi plac emoțiile pe care le transmiți.
    Frumos și „curat” scris.
    Un hug pentru tine, Alina.

  8. Merci >:D<

Lasă un răspuns

 
