Ce credeam că nu voi pierde, ieri era deja pierdut.

 
 

Se termina Toamna…
Aceasta Toamna pe care am simtit-o mai rece ca pe oricare alta, caci s-a dezlantuit si-n mine, care mi-a picurat in vene atat de multa durere, se stinge; ca o candela din care suflii in graba.
Dupa ce a a ars atat de viu sub ochii mei, fara ca lacrimi de gheata s-o poata opri, transformand atatea amintiri in cenusa… dupa ce si-a atins scopul, pleaca.
Cu pasi greoi, indiferenta, pleaca.
Pleaca din mine; lasandu-ma mai confuza ca niciodata.
Macar de i-as fi inteles rostul.
A fost… ca ploaia. ( […] Pentru cateva clipe, inima ta nu mai plange, o face cerul. Atat. Durerea e tot acolo. Doar ca atunci ti-e impartasita. Simti ca te intelege si ca poti zambi. Varsa altcineva lacrimi in locul tau. Asta e tot ce face ploaia…)
Doar ca zambetul nu mi-a fost trist, amar. A fost mai mult de-atat: o confruntare intre niste sentimente prea puternice, ce ma faceau sa ating cerul, apoi sa ma prabusesc la pamant.
Iar dupa ce am simtit flacara Toamnei in mine, dupa ce mi-a rascolit gandurile, sentimentele, dupa ce a incercat sa transforme in masti de frunze vestejite intensitatea, profunzimea trairilor ce nu au pierit din ochii mei… dupa ce a trezit in mine atractia fata de necunoscut, de nou, dupa ce m-a impins intr-un vartej de conceptii, mi-a dat pur si simplu drumu.
Nu pot descifra jocurile acestea in care sunt o jucarie prea usor de manevrat.
Incep sa fiu din ce in ce mai constienta de trecerea timpului- si nu numai. De indepartarea de tot ce a insemnat pentru mine, de acceptarea situatiei si chiar mai mult de atat, de faptul ca s-a risipit dorinta; ca a inlocuit-o cu multumirea oportunitatii.
Ceva cu care orgoliul meu nu ar fi de acord niciodata.
http://www.youtube.com/watch?v=7HoPl9eSwVI
~ de Alinaaa pe Noiembrie 26, 2010.

23 răspunsuri to “Ce credeam că nu voi pierde, ieri era deja pierdut.”

  1. Multumesc si tu scri foarte frumos!Felicitari!

  2. Chiar e faina :-<

  3. Demult nu am mai citit ceva :-< chiar imi e dor….
    Ador articolele tale :X:X:X:X =p~

  4. Scriii asa de fain ….

  5. :)) Mai bate vantu acuma ?

  6. :*

  7. Cred ca e preferatul meu :X:X:X:X =p~

  8. N-am eu treaba cu vantul ala :))
    Si mie imi era dor sa accept commenturi, crede-maa :|:))

    :*

  9. Doar crezi? :>

  10. Reluam : Acest blog e cel mai bun pe care l-am vazut vreoadata ,iar articolele sunt extraordinare

  11. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Veezi, ca vine Craciunul si iar mergem la colindat :))
    Si iar te-mbeti :))
    Pastreaza-te pt atunci :))

  13. ma pastrez dar trebuie sa-ti spun ceva la scoala :))):-s

  14. Ce? 😐
    Zi pe mess

  15. :))
    Si Fourmi e beata :))

  16. Toamna e un arhanghel cu o candela in mana care vegheaza pamantul ,dar tot fura amintiri dulci din leaganul inimii.

  17. Nu va putea niciodata sa-mi fure acea amintire.
    Nu-i voi permite.

  18. alina si fourmy……2 fete extraordinare doar dak omitem faptul k sunt betive !!!ganditi-va si voi dak ele se duc cu colinda pt banii de bautura!!!!glumeam!!!:-))Va iuby mult!!!nush ce mash face fara voi!!!:-):-*

  19. imi place poza :)) multumesc ca ai pus-o :*:*:*:*

  20. N-ai pentru ce :*:*:*:*:*
    Si oricum nu ti-am cerut voie s-o pun :)) si fara acordul tau tot o puneam =P~

  21. :)) da cine a zis k mergem cu colinda pt bani?? cine crezi k ne da noua bani?? :))
    Si cine vorbeste, trebuie sa fii foarte beata in momentul asta sa zici astfel de lucruri! :))

  22. mai beata ca tn nus!:-))

  23. Dar nu sunt deloc beata 😛

Lasă un răspuns

 
