Vibreaza pasii mei de parca merg pe clape.

   

    Vorbeam adesea despre oameni deosebiti, cand de fapt, in mintea mea exista un singur astfel de om. Caci pentru mine, Ea era (si cu siguranta va continua sa fie) prima intr-o infinitate de siruri.

    Probabil a fost prea mare dorinta de-ai pasi pe urme, prea puternica; si atat de pur si de feeric drumul pe care ma impingea; si atat de efemer acest vis in care am patruns cu curaj, speranta si totusi teama. Pasea usor, demn, impunator, iar eu o urmam cu o nota de descurajare, una pe care Ea nu ar fi admis-o niciodata. Dar pe parcurs, m-a invatat sa am incredere. Deseori ma privea incurajator, intinzandu-mi mana de cate ori imi simtea deznadejdea; alteori cu ingrijorare, dar niciodata nu s-a oprit din a ma indruma… nici chiar acum, cand visul mi s-a risipit. E cu mult inaintea mea, poate i-am pierdut de mult urma. Dar nu ma indoiesc, e acolo: gata sa ma stranga in brate, nerabdatoare sa-mi spuna cat de mandra e. Pana atunci, va trebui sa continui sa-mi tin echilibrul, precum m-a invatat. Sa nu las neincrederea de sine sa ma domine, sa fiu pregatita pentru orice pierica-mi sta in cale.

 Cred ca eram prea ocupata sa o gasesc, prea speriata ca as putea-o pierde cu adevarat si … am neglijat ceea ce se petrecea de fapt in jurul meu, ma tineam cu incapatanare de un fir desprins din trecut. In timp ce ochii mei deveneau tot mai goi, tot mai inecati de lacrimi, in a alteia crestea simpatia… si ar fi vrut de atatea ori sa-mi dezlege tristetea, a cautat de atatea ori in privirea mea un raspuns, iar adesea s-a izbit de o durere profunda, pe care poate nici n-a inteles-o vreodata. Dar simtea nevoia s-o inlature.

    Imi aduc aminte ca intr-o zi …  mi-a citit nelinistea din priviri, mi-a simtit tremurul buzelor, si mi-a luat mana-ntr-a ei. Mi-a zambit cu caldura si din clipa aceea incepusem sa insemn ceva in ochii ei. Nu mi-am dat seama decat de curand. Eram prinsa intr-o rotire sumbra de intamplari neimportante, inconjurata de persoane ce nu-mi trezeau catusi de putin interesul, de lucruri ce ma lasau rece, indiferenta. Un cuvant de alint aruncat in graba insa mi-a deschis ochii. Nu mai era acelasi… dar totusi exista.

    Uneori … as vrea s-o imbratisez, sa stau cu capul pe umarul ei si sa plang; iar ea s-ar speria, m-ar intreba de ce o fac. N-ar intelege si probabil nici nu as incerca sa-i explic. Mi-e atat de dor… si privind-o, incepand sa tin la ea, imi amintesc. Pur si simplu, uneori, cand amintirile imi creaza un val de nostalgie, simt nevoia s-o vad doar pentru a ma linisti.

    Si totusi… nu va putea niciodata sa o inlocuiasca.

http://www.youtube.com/watch?v=XHk6UcqUhpI

~ de Alinaaa pe Noiembrie 7, 2010.

11 răspunsuri to “Vibreaza pasii mei de parca merg pe clape.”

  1. Va veni marti si vei putea vb in liniste cu ea :*
    Te va felicita si pentru note:> >:D<
    Din cauza ta si a Larisei am luat toti numai note …:))) :*
    Si apropo articolul e superb !!!! :*:*:*
    Imi pare rau ca nu l-am citit mai devreme e prea fain =p~ =p~ !:*
    Ai dreptate ,nimeni nu va putea nicioadata sa o inlocuiasca :-<

  2. Mereu cand ma uit la tine imi amintesc de Ea….

  3. :*

  4. :))=))
    Poate ma va felicita dar nu sunt multumita de ele ;))
    Si acolo, la al 3-lea rand venea o injuratura dar ai pus puncte de suspensie,nu? =))

  5. Hai ca la faza cu „Mereu cand ma uit la tine imi amintesc de Ea….” nu te cred !

  6. Nu chiar :)))Stii tu ce inseamna punctele de suspensie 😉 :))

  7. Hai maaa ! cum ssa nu ma crezi , acuma serios 😉

  8. Iti zic pe mess 😉

  9. Uite ca nu te cred 😐 e prea… frumos sa fie adevarat:))

  10. Pai e 😀

  11. da, e prea frumos sa fie 😀
    Asta nu inseamna ca e si adevarat 😛

Lasă un răspuns

 
