Cauta Mai Adanc In mine si te vei gasi.

      

       Prietenia este ca un ghiocel ce nu tine seama de anotimp. O data ce ia fiinta, nu mai poate fi rupt din radacini. De fapt poate fi, dar doar de oameni, caci prin naivitatea lor uita de frumusetea acestuia si doar ei au puterea de a-l distruge, caci se lasa condusi de iluzii si nu inteleg intotdeauna puritatea sa. Dar, cand aceasta floare este sadita in inimile unor fiinte sincere, capabile de a vedea mai adanc inauntrul petalelor ei, nimic nu mai poate fi dezlegat fara a lasa rani. Atunci se naste prietenia adevarata.

       Vorbea cu mine, dar eu o priveam fara a-i auzi cuvintele, ci doar vocea. Era acea voce ce ma linistea de fiecare data cand ma simteam descurajata, cea pe care, daca o auzeam, ma simteam in siguranta, vocea pe care incepusem s-o iubesc.
       Banuiam, din zambetul ce-i lumina chipul, din stralucirea din ochi si din felul in care gesticula, ca povestea ceva, ceva ce eu trebuia sa aud. Dar asta era tot ce vroiam sa vad: ca e fericita, ceea ce m-a facut sa uit ca trebuie sa mai si ascult. Nu am vrut s-o intrerup, era prea entuziasmata si nu vroiam s-o intristez, dezamagind-o cu neatentia mea, asa ca am lasat-o sa continue. Avea o privire atat de blanda si un suflet in care, oricate ziduri ai incarca sa cladesti, tot un izvor de bunatate ar ramane.
       Si poate asta ma deranjeaza cel mai mult. Ca au reusit sa strecoare in ochii sai o umbra de durere pe care oricat as incerca, n-o pot face sa dispara si oricat de sincer i-ar fi zambetul, ea tot exista. „Imi iubesc ucigasul, dar pe al tau cum l-as putea iubi?” Toate acestea au vrut sa ne distruga si da, mai mult sau mai putin, au reusit. In mine au creat o  rana, pe care amintirile o fac sa sangereze din nou. Mi-au dat cea mai puternica palma pe care o puteam primi, mi-au luat ceea ce pretuiam mai mult. Si de parca asta nu era de ajuns, dar nu, pentru ei n-a fost, caci si ei i-au facut acelasi lucru. Doar ca ea nu a gasit inca puterea de a trece mai departe. Ma declar o lasa in fata ei, caci nu stiu ce sa fac. Si in cel mai adanc ocean daca as cadea, ea ar face tot posibil sa ma scoata de acolo, de cate ori am nevoie ea e langa mine… pe cand eu? Simt ca nu am puterea s-o fac… si asta doare destul de tare.
       Vreau s-o vad razand, urland de fericire.
       Pentru o clipa s-a oprit, privindu-ma ciudat. Acelasi „Alina, tu m-asculti?” , urmat de ridicarea sprancenei. I-am zambit copilaros si am imbratisat-o, spunandu-i c-o iubesc. A ramas pe ganduri, pierduta-n bratele mele si mi-as fi dorit ca si cand avea sa-i dau drumu, sa stie ca mana mea o va tine pe-a ei de cate ori se va simti descurajata.
      http://www.youtube.com/watch?v=ZZ1jp8K1I34
~ de Alinaaa pe Octombrie 23, 2010.

2 răspunsuri to “Cauta Mai Adanc In mine si te vei gasi.”

  1. Poate nu esti prima, dar esti singura ce conteaza cu adevarat :*

  2. […] https://alinaaa96.wordpress.com/2010/10/23/cauta-mai-adanc-in-mine-si-te-vei-gasi-2/ […]

Lasă un răspuns

 
