Am nevoie de… tine

   –  BunA. 

 Te-am sunat pentru ca vreau sa-tI spun ca… in fine.

 Tu ce faci?Pentru ca eu … nu Mai stiu ce sa fac. Nu, nu e nimic.

 Doar ca… adica vroiam sa-ti spUn doar ca…

… imi Lipsesti.

Si ca…

… am nevoie de tine Aici.

Dar lasa, uita ce-am zis … nu trebuie ca asta sa te afecteze pe tiNe.

… ma dIstruge pe mine si asta e de ajuns.

Nu pLange, eu n-o fac. De fapt ba da, insa nu in preajma ta.

Nu Ti-o arat… dar mi-e greu.

– Alo?

– … Buna. Vroiam sa stii  ca…

… imi lipsesti si …

………………………………………

 

http://www.youtube.com/watch?v=uhKUT6JWILc

~ de Alinaaa pe Octombrie 12, 2010.

10 răspunsuri to “Am nevoie de… tine”

  1. foarte dragutz 😀

  2. Frumos. E o manieră interesantă de-a scrie în versuri albe. Inspiră un val de nesiguranţă.
    Keep going :*

  3. Thanks :* … dar nu am vrut sa creez versuri albe … pur si simplu asa mi-a venit sa le asez in pagina 😀

  4. Imi place foarte mult :X

  5. blogul devine din ce in ce mai frumos

  6. Iti multumesc mult, Sebi 🙂
    … ma bucur sa aud asta, desi, din contra, incep sa cred ca e degeaba.

  7. Interesanta postarea 😕
    Adica felul cum ai scris-o..parca am putut auzi vocea cuiva vorbind in spatele versurilor.

  8. foarte frumos si romantic

  9. N-as fi vrut sa reiasa romantism … nu e ceva care sa ma inspire ;))

  10. Foarte frumos.

Lasă un răspuns

 
