Un an …

     Wow, azi blogul meu implineste, ca sa zic asa, un an.  Nu-mi vine sa cred cate s-au intamplat in acest timp, cate s-au schimbat… Nici nu ma gandeam la inceput ca voi trece prin toate astea si mai ales, ca voi scrie atatea…
     A fost cel mai ciudat an. Si totusi, l-as mai trai o data, doar pentru a-l schimba. Pentru a mai trai macar o singura data clipe pe care nu am stiut sa le pretuiesc la timp, pentru a incerca sa pastrez… sau sa recupera prietenii care au fost pierdute prea usor. Si totusi n-o pot face. Cred ca de fapt, asta e una dintre temele principale ale blogului meu, incercarea de a intoarce timpul; de a face schimbari.
     In fine, nu prea imi arde de discursuri. Se zbat acum in mine sentimente prea puternice.
~ de Alinaaa pe Octombrie 5, 2010.

14 răspunsuri to “Un an …”

  1. la multi ani!! 😀

  2. La multi ani ! :*

  3. ;)) Merci. Si Fourmi, nu era asa :)) ci „Dar tu de cand esti asa indrazneata, ca te stiam mai timida.:))” ;;):”>

  4. Happy b’day!

  5. De unde ai stiut ca-s eu ?:))) :-„

  6. La multe articole ! :)))
    :*

  7. Ehh, eu le stiu pe toate :))
    (ai scris idul :)))

  8. Dupa o vesnicie spun si eu „La multi ani” acestui blog ;;)

  9. :O:O:O
    muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult ti-o mai luat! :))

  10. haha, ia uite, blogurile noastre sunt aproape de aceeasi varsta 🙂

  11. Oh, da, si ..La multi ani cu intarziere! :”>

  12. si sunt sigura ca nu credeai ca iti voi da si eu un comentariu. chiar daca mai tarziu. ai evoluat.:)

  13. eu nu iti spun la multi ani, iti doresc sa devii mai buna ca pana acum , si tot asa.

  14. Pff, cand ma gandesc cate s-au intamplat intr-un singur an, prin cate am trecut :-j

Lasă un răspuns

 
