Game over.

     Daca am fi intr-un film, acesta ar fi un scenariu in care am sta in pat, uitandu-ne pe pereti si gandindu-ne la cele intamplate, ori unul in care de la balcoane diferite, am privi aceeasi luna. Dar nu este.

     Noi nu suntem. Nu exista „noi”, ci doar „eu” si „tu”, unde eu sunt doar creatoarea a ceea ce tie-ti place sa crezi. Iar tu nu esti altceva decat un pion in podul palmei mele. Sau cel putin, asta eramIubeai lacrimile in care te inecai, iar eu naivitatea cu care o faceai.

     Iarta-ma, de obicei nu-mi esti inspiratie. E a doua exceptie si poate ultima.

     Nu pot sa nu regret nespus faptul ca am pierdut aceasta prietenie.

     Dar te intreb, esti fericit acum? Am sfasiat valul ce-ti incetosa privea. Acum fa-mi o favoare te rog si uita-mi venirea.( Nu vorbeam serios.)

~ de Alinaaa pe Octombrie 4, 2010.

3 răspunsuri to “Game over.”

  1. un pit trist..dar frumos 🙂

  2. E foarte faina :-< " Nu exista noi , ci doar eu si tu ":X

  3. frumos..si trist.

Lasă un răspuns

 
