Emoţie de toamnă

 
 
 
Emoţie de toamnă- Nichita Stănescu
A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.
Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.
       
 
 
Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
iau cuvintele şi le-nec în mare.
Şuier luna şi o răsar şi o prefac
într-o dragoste mare.
 
 
 
    Da, mi-e teama. Mi-e teama ca toate acestea vor trece, ca se vor transforma intr-un fum gros care mi-a inecat privirea un timp, si ca acum , teoretic, sunt bine.
     Mi-e teama ca am negat atat, am refuzat sa accept si-ntr-un final, tot o voi face, fie ca vreau sau nu. Stiu asta. A luat nastere un sentiment prea dur pentru a-l putea depasi. La naiba, s-a terminat! Totul! Si nu mai mai e nimic de facut, nu pot reinvia nimic! As face orice, as da orice sa pot! Dar la ce bun? …
http://www.youtube.com/watch?v=26PAgklYYvo
~ de Alinaaa pe Octombrie 3, 2010.

6 răspunsuri to “Emoţie de toamnă”

  1. superbe verurile.. 😡

  2. „Ma tem ca n-am sa te mai vad ,uneori ” :X

  3. :-<

  4. Am avut si eu poezia asta in manualul de a8a. Mi s-a parut cea mai frumoasa..

  5. „Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
    că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
    că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
    şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.

    Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
    iau cuvintele şi le-nec în mare.
    Şuier luna şi o răsar şi o prefac
    într-o dragoste mare.”

    ….
    Toamna`n par si`n suflet. :-<
    Imi audc aminte ca nu as fi crezut niciodata ca o sa se intample vreodata asta si totusi …

  6. … nici eu n-as fi crezut vreodata ca se vor intampla toate astea si mai ales, ca voi avea astfel de temeri.

Lasă un răspuns

 
