Minute.

Lasa-mi doar 30 de minute. Macar atat. Dintre toate orele ce s-au scurs, dintre toate orele pierdute, atat as vrea sa recuperez: macar 30 de minute.
Dintre acestea, 3 te-as privi.
In urmatoarele 2 as incepe sa regret.
Alte 2 minute sunt de ajuns pentru ca ochii sa mi se inece in lacrimi.
5 minute as incerca sa-ti vorbesc.
Doar unul mi-ar fi de ajuns sa-mi dau seama ca nu voi reusi.
Alte 4 pentru a-mi imprima parfumul tau in suflet.
Macar 6 minute sa-ti ascult vocea, nu doar cuvintele.
Doar un minut as putea sa-mi imaginez cum va fi fara.
Unul sa-mi aduc aminte sa respir, un altul s-o fac.
Alte doua sa te strang in brate.
Unul sa-ti amintesc ca trebuie dau drumu’.
30 de secunde te-as mai privi indepartandu-te de mine, iar in ultimele 30 as inchide ochii.
Urmatoarele zeci de mii de minute ce vor urma dupa scurgerea celor 30, imi vor fi de ajuns sa le fac pe celelalte. Doar ca nu stiu cate fractiuni de secunde vei mai fi langa mine.
http://www.youtube.com/watch?v=gBx0pE-GX8s
~ de Alinaaa pe Septembrie 20, 2010.

5 răspunsuri to “Minute.”

  1. pur si simplu o ador:X
    ma bucur ca te’ai apucat din nou sa scri foarte des:d

  2. deci o sa ajungi scriitoare abia astept noi opere,,, nu ma pot satura

  3. … mda. In fond, cele mai multe creatii literare se nasc din suferinta scriitorului, nu? Si mai nimeni nu observa. Stiu povestea. Cunosc sentimentul.

  4. Azi ai avut parte de 40 de minute :)) :*
    Foarte faina :X

  5. :))
    In sfarsit :X Era si timpul :))

Lasă un răspuns

 
