Inceteaza sa adormi visand!

   
    E in mintea mea un teatru imens, in ale carui ziduri ma inchid deseori. Pasesc fara teama pe holuri si adesea privesc firimiturile clipelor demult apuse, ostatice in spatele unor sticle pe care am vrut de atatea ori sa le sparg pentru a putea atinge trecutul…
    De cate ori intru in sala, ma cuprinde un fior usor, pentru ca in aer inca se afla parfumul tau. Totul este atat de gol, de pustiu, scena parasita, iar locurile neocupate. De obicei stateam in partea de sus, ghemuita intr-un scaun si lasam amintirile sa mi se deruleze in fata ochilor, apoi ii deschideam in speranta ca am reusit sa le reinvii, dar de data aceasta, am trecut tremurand pe langa scaune, atingandu-le cu varful degetelor ca pe cartile din biblioteca bunicului.
    Am indraznit azi pentru prima data sa urc pe scena, sa privesc spre publicul ce odata era acolo si aproape il auzeam, cand deodata un hohot de ras ma intrerupse din visare. Am inceput sa alerg prin spatele scenei, ratacindu-ma prin holurile propriei captivitati. Dar nu am renuntat la a-i asculta vocea, desi eram constienta ca nu venea din alta parte decat din mine.
    Se auzea dintr-o incapere un pian si asta m-a nelinistit, caci nu imi amintisem sa fi creat unul si m-am apropiat de usa intredeschisa. Erau foarte multe hartii pe podea, partituri, file din diferite jurnale, dar n-am apucat sa m-aplec pentru a le putea citi, caci era cineva acolo care mi-o luase inainte. M-a privit si mi-a zambit, iar in momentul in care i-am sarit in brate, o lumina puternica m-a adus la realitate.
    E dimineata deja? Iar mi-am petrecut noaptea pierduta in acelasi vis?
    Deci e adevarat. Piesa a luat sfarsit. A venit timpul sa ma plec in fata ta si sa-ti spun „Multumesc si felicitari pentru ceea ce ai facut din mine.”
http://www.youtube.com/watch?v=A5JwzeTJ3J8&feature=related
~ de Alinaaa pe Septembrie 19, 2010.

5 răspunsuri to “Inceteaza sa adormi visand!”

  1. „Lasa un comentariu” ;))
    Las:D …e faina =p~deci e fainaa deci fainaaa am zis;)):X
    Place ultima propozitie:X asa te vreauuu>:D</.\

  2. 🙂 si mie-mi place ultima propozitie 😀

  3. Ea este mandra de tine si te iubeste >:D<
    De asta poti sa fii 100% sigura ;;).

  4. Mandra? :-< …
    Ea o fi, dar eu nu sunt mandra de mine 🙂

  5. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

 
