Prietenie fumata.

          Nu te voi intreba daca ti s-a intamplat vreodata sa te opresti si sa-ti dai seama ca cei ce ieri erau in jurul tau azi nu mai sunt, ca acum sunt alte zambete, alte chipuri, ci de cate ori ti s-a intamplat asta?
     Si mai ales, cum o poti numi prietenie cand, acum ceva timp, erai acolo langa ea, radeati impreuna, iar acum treci pe langa dansa fara s-o privesti, prefacandu-te ca nu o vezi? Ea a ramas aceeasi, poate doar putin s-a maturizat, dar tot tu esti cea care s-a schimbat , caci zambetul tau acum acunde prea multe. Iar ea iti mai vorbeste, ii spui ca „sigur, oricand”, dar sincer, cat crezi din toate astea? Ea nu va mai insemna niciodata ceva pentru tine, iar daca o imbratisezi pe strada, cand o intalnesti, mi-ai putea spune de ce o faci? Incerci sa-i arati ca-ti pasa, las-o balta, nu m-ai putea convinge ca e asa, si cand ma gandesc cu cata dispretuire i-am privit pe cei ce mi-au spus ca asa va fi…
     Dar sunt poze, sunt commenturi, sunt atatea amintiri peste care in ultima vreme dau din ce in mai des, ” da, prietenie”. Este idul tau pe care l-am scos de mult de la grupul „Prieteni”, sunt comentariile in care ne ziceam cat insemnam una pentru alta, e acea cearta pe care eu am provocat-o, sunt acele lacrimi scurse dupa, sunt acele cuvinte pe care mi le-ai spus, e acea clipa in care mi-ai zis ca ti-eram ca o sora. Si ma intreb, cati prieteni voi mai pierde asa, de cate persoane circumstantele ma vor desparti, cati dintre acestea vor mai fi aici peste cativa ani?
     Stii, este una dintre putinele prietenii de pana acum de care imi pare rau ca s-a stins, iar uneori chiar imi lipsesti. Dar nici macar nu te vei deranja sa citesti toate astea, nici macar nu-ti dai seama cat ma raneste amintirea ta.
~ de Alinaaa pe August 24, 2010.

11 răspunsuri to “Prietenie fumata.”

  1. Da am citit, apreciez ca mi-ai spus adevarul prin intermediul blogului caci altfel nici nu se putea…
    Din punctul meu nu s-a stins prietenia si nici nu a fost FUMATA pentru ca eu nu fumez…Exista o nevoie de schimbare fara ca una din doua persoane sa mai aibe aer superior 😉
    HI5, „idul din grupul de la prieteni” si comenturile nu sunt dovezi clare de prietenie ,faptele fac marturie .
    Daca toti „si cand ma gandesc cu cata dispretuire i-am privit pe cei ce mi’au spus ca asa va fi…” ti-au spus asta , pentru ce ai mai ramas cu mine?….

    Nici nu stiu de ce ti-am lasat commentul asta ca oricum va fi privit cu ironie…

  2. Incearca sa-ti amintesti de ce a aparut melodia asta pe blog pe 31 mai la mine 😉

  3. Dute ma Camy si te culca :)) nu este vorba despre tine in articolul asta :))
    Nu scapi asa repede de mine si prietenia asta nu e nici la jumatate, stai calma :*

  4. >:D<

    Dar l-ai postat in ziua in care ne-am certat :-s
    Si ai bagat si faza cu "prietenie fumata" :-s

  5. Stai mai linistita, nu renunt asa usor la tine :*
    Pai na, este o „prietenie fumata” cea de care vorbesc… si in ziua in care ne-am certat am intrat pe net si am vazut poze cu ea si mi-am adus aminte, mi-am varsat nervii (pe care nici nu preaa-i aveam :))) pe ceea ce a fost cu ea :))

    :* te iubesc :*

  6. :”> …>:D< si te iubesc,capra mica :*
    anunta cand intri pe mess :*

  7. Ce drăguț xD. Pe bune, una din cele mai tari neînțelegeri ever.

  8. Asa e >:D

  9. Asa e >:D

    Nu stiu de ce nu mi vede tot ce scriu X(

  10. mie-mi spui? =))

    >:D<:*

  11. Misterul tot n-a fost dezlegat totusi… 😛

Lasă un răspuns

 
