Viata prin ochii lor

„Rasfoiesc mereu caiete si pagini ale jurnalelor si mi se pare ca dau de ecouri si umbre, de franturi de viata, lipite dezordonat, pueril, de parca ar fi cuburi pe care un copil nu reuseste sa le potriveasca.” -Cella Serghi

„Prietene tinere care s-ar cobori din acelasi scranciob, unde-au plutit razand alaturi aninate in soare, cer si vant, la fel vii, la fel ametite de vara, aducand pe pamant un neastampar aerian” -Ionel Teodoreanu

„In ea se incarna intimitatea anilor de copilarie si de scoala. Ea era puiul ramas in cuibul gol, in clipa calatoriei spre viata.” – Ionel Teodoreanu

„Cantau cuiburi de primavara in varsta ei, erau izvoare, zori, cirese.” -Ionel Teodoreanu

„Imi iubesc ucigasul, dar pe al tau cum l-as putea iubi?” -Emily Brontë

„Lumea intreaga e o colectie de amintiri care-mi spun ca a existat si c-am pierdut-o.” -Emily Brontë

„…Iubirea ne face poate sa imbatranim inainte de vreme si ne reintinereste cand tineretea s-a dus…”  -Paulo Coelho

„Trebuie sa riscam. Vom intelege pe deplin minunea vietii doar cand vom lasa sa se intample imprevizibilul.” – Paulo Coelho

„Fericirea e uneori o binecuvantare- dar de obicei e o cucerire. Momentul magic dintr-o zi ne ajuta sa ne schimbam, ne face sa plecam in cautarea viselor noastre. Avem sa suferim, avem sa cunoastem momente dificile, avem sa infruntam multe deziluzii- totul insa e trecator si nu lasa urme. In viitor, vom putea privi inapoi cu mandrie si credinta.” -Paulo Coelho.

 

                                                                                                     

~ de Alinaaa pe Iunie 22, 2010.

8 răspunsuri to “Viata prin ochii lor”

  1. „La raul Piedra am sezut si-am plans”
    „La rascruce de vanturi”
    „Lorelei”
    „Panza de paianjen”

    Cam asta`i biografia ;;).

  2. Cum le stii tu pe toate:D
    Doar k e cam asa:
    „Panza de paianjen”
    „Lorelei”
    „La rascruce de vanturi”
    „La raul Piedra am sezut si-am plans” :>

  3. Poupii a spus ca e tot aia :-??

  4. Spune-i lu’ Poupi ca eu am dreptate b-)

  5. “Lumea intreaga e o colectie de amintiri care-mi spun ca a existat si c-am pierdut-o.” -Emily Brontë

    Heathcliff 😡
    My new love :))

  6. Da… ce trist! :))

  7. stiu :-<
    Dar Heathcliff era atat de puternic si de sigur ,original si gasesc atatea asemenari intre mine si el 😐

  8. Eu ti-am zis k intr-o zi o sa ma spanzuri si pe mn cum i-o spanzurat si el potaia lu’ aia X_X

Lasă un răspuns

 
