Leapsa.

A

  1. Azi e miercuri.
  2. Anotimp preferat: toamna…
  3. Actriţă preferată:  Angelina Jolie.
  4. Actor preferat: nu am.
  5. Am preluat o leapsa lunga.

B

  1. Bazele le-am constuit în: generala probabil.

C

  1. Cel mai mare defect: superficialitatea
  2. Cuvânt care mă caracterizează: nu am inspiratie pe moment.
  3. Cum vreau să fiu cerută în căsătorie: nu m-am gandit la asta inca.
  4. Calităţi: ii las pe altii sa precizeze.
  5. Ce aş vrea să schimb la mine: multe si nimic…
  6. Ce n-aş schimba niciodată la mine:  :-??
  7. Ciudăţenii: sunt fractiuni de secunde in care ii simt parfumul, visele mele semnifica mai mereu cate ceva.
  8. Cred că: am racit.
  9. Carte preferată: Scrisoare de dragoste de Mihail Drumes, La rascruce de vanturi de Emily Brontë, Dama cu camelii de Alexandre Dumas fiul, Colectionarul de Jown Fowles, Surorine Concannon de Nora Roberts, Corigent la limba romana de Ion Minulescu.

D

  1. Defecte:  melancolie, uneori violenta.
  2. Dorinţe aberante: am multe, nu stiu exact care poate fi numita aberanta. 
  3. Detest: sa pierd.

E

  1. Emisiuni preferate: Next Top Model  …

F

  1. Frică de…: necunoscut.
  2. Fenomen care mă reprezintă: ploaia.
  3. Film care m-a impresonat: “A walk to remember”, „The last song”, „Kites”, „Weekend cu mama”. 

G

H

I

  1. Ideal: De a-mi indeplini dorintele.
  2. Iubiri: eterne

J

  1. Joc preferat: al destinului.

L

  1. Lucru care mă reprezintă: pff…

M

  1. Mi-e frică de: nereusita.
  2. Muzică preferată: imi plac mai multe genuri de muzica.
  3. Motto: „optimismul” meu n-a cunoscut asa ceva.
  4. Melodie pe care o ascult acum: Kat Deluna- Love me, leave me.

N

  1. Nu suport: sa fiu controlata.
  2. Nu aş face niciodată: nu mi-as lua viata.

O

  1. Ocupaţia: blogul.
  2. Obişnuiesc să: ma pierd in visare.

P

  1. Persoane care m-au marcat: profesorii din generala, in frunte cu d-na Pantea si d-na Cantoriu.
  2. Poet preferat:  Mihai Eminescu, Nechita Stanescu.

R

  1. Replică: “Tu stiai? :>” :-<
  2. Rutină zilnică: pierd vremea.

S

  1. Statut: in ultimele clipe la 13 ani.

T

  1. Traume: ma abtin :))

U

  1. Ultimul compliment care mi s-a făcut: nu mai tin minte :-?? 
  2. Un copac: acoperit de zapada.

V

  1. Visuri: nenumarate.
  2. Vise: infinite.

X

  1. XX – cromozomi femeli ale căror gene se manifestă doar în stare homozigotă, ştiaaai? Nu ca m-ar interesa

Y

  1. (X)Y – cromozomi masculi hemizigoţi – vorba d-nei Irimescu, sa fie sanatosi :))
  2. Zi preferată: sambata.
  3. Zodie: gemeni ;;)

Ultima editare: 20.09.2011

~ de Alinaaa pe Iunie 9, 2010.

3 răspunsuri to “Leapsa.”

  1. Il cheama Eliade ;;)

  2. Bine.

  3. Ce tare e :)) .

    Replica : Tu stiai ? :)) :*:*::*

    La multi ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

 
