Concluzii


Mi-am dat seama ca… nimeni nu se va opri din a fi fericit doar pentru ca tu suferi.
Unele persoane s-ar putea sa te raneasca tocmai pentru ca te iubesc prea mult si nu vor sa te vada renuntand.
Oricat de bun ti-ar fi un prieten, nu va reactiona mereu precum iti doresti.
Cand esti pe punctul sa pierzi o persoana, iti dai cel mai bine seama cat de mult tii la ea.
Oricat de mult ai tine la o persoana si oricat de mult ti-ar displacea s-o vezi suferind, in ciuda faptului ca nu-i poti fi alaturi, exista mereu o cale sa-i arati ca iti pasa.
Dezamagirea nu se exprima doar prin cuvinte, ci adesea prin gesturi ce dor poate mai tare.
Sa zici ca renunti este mult mai usor decat faptul in sine, iar uneori doar pentru ca zici, nu inseamna neaparat ca o si faci.
Oricat de greu ti-ar fi sa continui, e mai bine s-o faci.
Se mai intampla uneori ca, oricat de mult ai incerca sa te opresti din drum, nu poti, iar atunci e bine sa ai prieteni aproape care sa-ti demonstreze ca nu trebuie sa neglijezi ceea ce-ti place.
Nu trebuie sa fii altcineva doar pentru a-i atrage atentia, daca nu te admira asa cum esti nu va putea sa te iubeasca asa cum iti doresti.
De fapt nu trebuie sa lasi nimic sa te schimbe, nici el, nici esecurile, nici reusitele, nici nimic! Chiar nu merita!
http://www.youtube.com/watch?v=sjSG6z_13-Q&NR=1
~ de Alinaaa pe Iunie 1, 2010.

5 răspunsuri to “Concluzii”

  1. Foarte frumos articolul..ai conchis intregul an scolar al meu in aceste cuvinte….

    the 1st June 2010

    Nu iti spune nimic?:-? :>
    Anyway,BINELE INVINGE! >:d<

  2. Da, nu numai anul tau scolar, ci si al meu :))

    si da, in loc sa pun si eu un articol cu la multzi ani copchii :))

    eh rusine mie :”>
    asa-s eu >:)

  3. […] Oricat de bun ti-ar fi un prieten, nu va reactiona mereu precum iti doresti. Cand esti […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: Concluzii « De ce aţi plecat de la Ministerul Finanţelor?. […]

  4. frumos postul..mi-a plăcut mult fraza
    „Oricat de bun ti-ar fi un prieten, nu va reactiona mereu precum iti doresti.” ai dreptate!!!

  5. Le-am simtit pe pielea mea 🙂

Lasă un răspuns

 
