Ma simt pulbere si scama in blestemu-n care m-ai uitat.

… Regret. Lacrimi uscate. Teama. Prabusire.

 O prabusire crunta, ce a provocat doar rani adanci.

O lovitura ce a distrus totul, ce a spart in mii de cristale pana si amintirea celei de odinioara. Acum faptul ca din bratele calde ale norilor m-am prabusit in abis nu mai conteaza. Ci doar faptul ca acum ma aflu aici. Pe pamantul rece si inghetat, fara nimic: fara sperante in priviri, fara furie, nimic. Doar rani ce dor enorm si care ma fac sa cred ca niciodata nu ma voi mai putea ridica. Nu pot decat sa tip, sa tip cat de tare pot, dar totul e in zadar. Nici nu m-ai auzi. Ma privesti,  te oglindesti in fiecare lacrima ce-mi curata obrazul de lumina, dar nu zici nimic. A inceput sa ma doara pana si privirea ta.

Simt ca am ars in cea mai puternica flacara a neputintei, ca am cazut de pe cel mai inalt munte. Nu detin decat praf; Cenusa. In suflet, in minte, in priviri, peste tot. Ma joc inconstienta ca si cum as presara fire de nisip printre degete, fac forme vagi, ma inec in el. Il simt in sange, pe buze, in vene, a inlocuit caldura ce trecea prin mine.

Ploaia ar putea macar sa ma curete de tot ce-mi ingreuneaza sufletul, de regret, de furie, de neputinta, de dezamagire, de neincredere; de praf. Dar nu am speranta ca va aparea, nici macar nu stiu ce vreau, nu indraznesc sa-i cer sa apara. Am propria ploaie de lacrimi ce-mi ineaca obrazul de piatra. Asta am devenit. M-am prefacut una cu pamantul, simt ca fac parte din el, ca aici mi-a fost destinat sa ajung si mi-e teama sa privesc spre cer. Mi-e teama ca acesta deja m-a uitat si ca niciodata nu-si va mai aminti de mine… ca pentru el n-am existat vreodata.

Mai ai de gand sa ma mai lasi mult aici?

Mi-e frig.

… ridica-te.

Nu pot. Nu vreau. Nu mai are rost.

… las-o balta.

Asta fac.

Nu. Las-o balta. asta: durerea. Va trece.

Fa-o.

Taci.

Fa-o!

Lasa-ma…

http://www.youtube.com/watch?v=hOvgR_mWGco ori http://www.youtube.com/watch?v=cu7QvOQKcKk

~ de Alinaaa pe Mai 28, 2010.

5 răspunsuri to “Ma simt pulbere si scama in blestemu-n care m-ai uitat.”

  1. te face sa intri intro alta lume:-<…. cuvintele par atat de adanci si are atatea intzelesuri… este. nu am cuvinte

  2. Prea multe lacrimi si regrete pentru nimic.

  3. nimic? ti se pare nimic?…
    Poate pentru tine este. Dar pentru mine stii foarte bine ca nu e chiar asa…

  4. Pacat ca este asa de trista aceasta compozitie…
    Multe metafore,limbaj figurat,imagini artistice ce transpun cititorul intr-un univers cu totul nou….

  5. Pe mine ma adusese intr-o alta lume, Blondule, la disperare chiar as putea spune.

Lasă un răspuns

 
