Mai lasa-mi-te-o zi …

Unii oameni vin si pleaca repede din viata noastra. Altii insa stau o vreme, punandu-si amprenta pe inima noastra, iar dupa plecarea acestora, nu vom mai fi niciodata aceiasi.

Dar nu pot permite sa plece. N-as putea s-o desprind din mine, caci … nu e o oarecare persoana pe care am vazut-o fara sa-i dau prea multa atentie; ea insasi a avut toata atentia mea. Nu e o oarecare persoana care a trecut de cateva ori prin fata mea. Din contra, e o persoana langa care am trecut prin multe… alaturi de care am invatat si am facut atatea…

Datorita ei am inceput sa scriu.
 Ea m-a invatat ce inseamna sa visez si sa lupt pentru ceea ce-mi doresc, ea a fost cea din cauza careia am continuat mereu, ea a fost cea care mi-a pus de mii de ori piedica, doar pentru ma ridica din nou, ea m-a invatat ca visele pot deveni realitate, ea m-a invatat ca daca vreau pot, pentru ca a fost de ajuns sa am incredere in ea si nu a mai fost nevoie sa cred in mine, ea imi este un model in viata, m-a invatat sa fiu om, ea a fost cel mai frumos lucru ce mi s-a intamplat , ea m-a facut sa cer mai mult de la mine, ea a scos ce a fost mai bun din mine, m-a schimbat cum nu credeam ca ma va schimba cineva vreodata, m-a facut sa devin ceea ce sunt acum…

 …in mod clar, indiferent de ce se va intampla, afirm cu inversunare ca, daca nu as fi cunoscut-o, astazi nu mai eram aceeasi. Caci exista persoane care pur si simplu apar in viata noastra si ne marcheaza pentru totdeauna.

http://www.youtube.com/watch?v=7B8Op3SyPfo

„Mai lasă-mă un minut. Mai lasă-mă o secundă. Mai lasă-mă o frunză, un fir de nisip. Mai lasă-mă o briză, o undă. Mai lasă-mă un anotimp, un an, un timp.” (Nichita Stanescu- Viata mea se ilumineaza)

~ de Alinaaa pe Mai 22, 2010.

5 răspunsuri to “Mai lasa-mi-te-o zi …”

  1. Maybe it will not be as you think…

  2. I want to think that is not true.

  3. mda…presupun ca nu sunt eu. ea e o persoana norocoasa , caci a castigat respectul tau . cred ca s-ar simti flatata dc ar citi articolul asta .:))

  4. e foarte frumos app. 🙂

  5. cu siguranta ar simti mai mult de atat.

Lasă un răspuns

 
