Perfectiune oarba.

Soarele? O prezenta calda, misterioasa. Un prieten poate …

Ea insa… l-a privit mereu ca pe un idol si cu cat ii descifra mai tare tainile, cu atat isi dorea mai aprig sa-l atinga. Si poate nici nu l-a cunoscut vreodata cu adevarat, dar … n-a acceptat sa i se atribuie invinuiri. A crezut mereu in perfectiunea-i …oarba, caci stralucirea si farmecul sau au atras-o mai mult ca orice.

L-a lasat fara urma de regret sa-i mangaie obrazul, sa-i alerge printre pletele blonde, sa-i alinte zambetul … sa-i intristeze privirea; sa-i cheme lacrima din adancuri si totodata sa i-o si stearga.

Fara sa-si dea seama caldura lui a patruns in fiinta-i, in minte , in suflet. O ardea mai crunt decat si-ar fi dat seama, o domina, iar ea era constienta de asta; sau cel putin asa credea. Insa o umbra s-a strecurat in tot ce a crezut cu inversunare. O umbra ce incet- incet, se nastea in ea.

Acea perfectiune in care se incredea nu exista, iar asta a facut-o sa devina confuza in ceea ce o priveste pe ea insasi. A devenit revoltata caci existau si urme de intuneric acolo unde vesnic parea sa domine lumina… N-a reusit sa si-l indeparteze, ci din contra, simtea ca-l iubeste mai presus decat orice, continua sa-l admire pentru ceea ce este. EA trebuia sa insemne de acum inainte doar EA. Si asa va fi, asa va crede mereu. Insa inauntrul ei va exista o licarire ce-i va aminti neincetat de acel vechi si indragit prieten ce a schimbat-o pentru totdeauna.

http://www.youtube.com/watch?v=RUi54JTgL5s&ob=av2n

~ de Alinaaa pe Mai 14, 2010.

12 răspunsuri to “Perfectiune oarba.”

  1. In sfarsit incepi sa vezi in EA un om…caci inainte de toate este doar o finta,un suflet.

  2. acolo era vorba despre fata de care am vorbit in acest articol Camy. Nimeni altcineva 🙂

  3. se subintelege :>.

  4. nu acelasi lucru ai inteles si tu. Am scris cu litere mari nu pentru a ascunde o alta persoana, ci pentru a arata independenta pe care trebuie s-o aiba fata 🙂 Pe care trebuia s-o aiba… nu pe care o are neaparat 😛

  5. Cand mi-ai trimis articolele alea =p~…
    am ramas cu gura cascata :))
    :X:X:X
    deci scrii superb . si nu ,nu mai esti o egoista!:*

  6. foarte frumoasa povestea.. (^_^)

  7. frumos)))))

  8. oricum e super cateodata cuvintele pe care le foloseshti acolo ma gasesc si eu… si uele fraze si chiar imi place k e romana

  9. dragutz. imi place cum scrii . si te bag in seama . eu te-am avertizat de multe ori ca nu o sa scapi de mine asa usor da’ se pare ca am vb singura . si nu uita ca eu te-am batut la cap pana in panzele albe sa te reapuci de scris pt ca ai talent . si acum…. TA-DAM! ai revenit . deci , oficial , se poate spune ca te bag in seama . :))

  10. /:)

    Cand m-ai batut tu la cap pana in panzele alte sa ma reapuc de scris pt ca am talent? /:)

    Mi-ai face o favoarea daca nu ti-ai lua tot meritul asupra ta 🙂
    pentru ca nu-ti apartine.

  11. nu tot…dar am fost si eu pe acolo. recunoaste ca am participat si eu la revenirea asta a ta! 🙂

  12. nu recunosc nimic, caci nu ai participat la revenirea mea:)

    ci doar la ideea cu cartea.

Lasă un răspuns

 
