Cutiuta muzicala

   
          Eram într-o sală imensă, unde domnea o linişte deplină.
          Deodată, o tânără pătrunsese pe scenă, privind cu ochii plini de speranţă spre spectatori, iar chipul îi era luminat de un surâs sfios.           Paşii ei vibrau de parcă păşea pe clapele unui neînsufleţit pian. Mii de ochi o priveau miraţi, îmbătaţi de admiraţie, cuprinşi parcă într-o vrajă ce-i cuprindea cu fiecare mişcare pe care-o făcea .           Această fată părea creaţia unui păpuşar nevăzut, însă oricât încercam, nu-i puteam vedea sforile ce-o controlau. Probabil doar ea le cunoastea, probabil făceau parte din ea, căci trăia intens fiecare clipă, fiecare pas.           Dar brusc, se auzi un sunet ciudat, iar aceasta se opri. Mâinile îi împietriseră, formând o coroană asupra capului, piciorul îi rămăsese în aer, iar obrajii îi înmărmuriseră. Oamenii începuseră să dispară unul câte unul.

          Dându-mi seamă că mă aflăm într-o altă încăpere, privisem în spatele meu, atrasă de melodia ce se auzea. Totuşi, balerina din cutiuţa muzicală ce se afla pe masă era roşcată, cu ochii verzi. Atunci, cine era acea fată?

          Şi atunci mi-am dat seamă. M-am apropiat de ea, observând o copilă brunetă, cu ochi albaştri, plini de vise, ce urmărea fascinată balerină ce-şi continua piruetele îndelung. Ea era! Se visase acolo unde mereu îşi dorea să ajungă, că a atins perfectiuna.

          Dar n-a făcut-o, nu e acolo, mândră de reuşită sa. Poate cândva va fi, dar din păcate, nu azi. Şi până atunci, va continua să viseze…

 http://www.youtube.com/watch?v=wNKUxtV1VJE

~ de Alinaaa pe Mai 7, 2010.

7 răspunsuri to “Cutiuta muzicala”

  1. Exista dorinte care pur si simplu tind spre un infinit cuprins in palma,si-l tine strans aproape de inima.Vazand in dorinta doar o pace si o iubire solemna…in ochi verzi,nimic nu este imposibil.

  2. foarte frumos..un vis parca..liniste in suflet.. 🙂

  3. 🙂 ce frumos

  4. :X:X:X:X:X Pur si simplu eu raman fara cuvinte…
    =p~
    Totul este Superb .:*

  5. Dar nu e roscata 😛 De fapt acum e.

  6. balerina imi pare cunoscuta ca infatisare…app. frumos descris

Lasă un răspuns

 
