Necesita titlu?

„Tocmai in clipa cand te-ai simtit sus, pe pisc, deasupra norilor, ai avut nenorocul sa te pravalesti in abis… Tineai mortis sa mai ramanem cinci minute… Si iata, minutele acelea ti-au sfarsit valul fericirii cu o mie de gheare.”

Ca de obicei are dreptate. Azi a spus ca noi nu luptam pentru a ne duce pana la capat menirea. Nu ca ea ar fi facut-o, insa… noi neglijam talantul care ne-a fost incredintat. Si da… asta am facut si eu . Adica… nu sunt o mare scriitoare si probabil nici nu voi ajunge vreodata una, insa atata timp cat asta-mi place sa fac, cu asta ar trebui sa-mi ocup timpul. Iar in toata aceasta perioada am fost constienta ca ma voi reapuca de scris, insa am vrut sa iau o pauza, caci … a fost primul meu esec. 😐 si normal ca nu a fost primit atat de bine, m-a dat peste cap ca lumea si mi-a luat ceva sa-mi revin, mai ales ca nu prea am fost inzestrata cu vointa 🙂 Iar faptul ca m-am oprit din scris… :-?? Nu stiu, am simtit din nou neputinta, probabil a fost un fel de razbunare copilareasca :-?? M-am bazat pe faptul ca ea nu ma va lasa sa renunt decat cu 2 maine rupte (era sa zic 3, dar de unde scoteam eu 3 maini nu stiu) si capul spart :). Cat inca mai sunt intreaga, here I am :).

De fapt … stii de ce am renuntat? Pentru ca am hotarat ca… daca nu sunt cea mai buna, prefer sa nu fiu deloc 🙂 Si-am gresit.

~ de Alinaaa pe Aprilie 26, 2010.

7 răspunsuri to “Necesita titlu?”

  1. Hmmm…
    cum sa incep?
    aa..da…gata..stiu:)
    ALI:)
    EA…e EA.. va fi mereu EA si nu se va schimba..:(
    Ali…ea tine la tine..la noi … :-<
    imi pare rau daca sufera..nu vreau..chiar nu vreau:|
    Vineri spun poezia..spun ADIO…dar:| sper sa nu-i retrezeasca anumite sentimente:-)
    Imi place..in sfarsit ceva gandit..>:D:D nu ambitioasa sau ce ai zis tu…
    te iubesc>:D<

  2. sterge commul acela..stii tu dc~X(

  3. interesant comm de la Diana ;))
    Si da necesita titlu 😉

  4. are titlu ;;):P

    si da, si mie imi place commul Dianei :*

    in afara de partea cu Ali :-l

  5. si mieimi place comentariul dianei . Si imi place si ce ai scris 😛

  6. Ba da ,vei ajunge o mare scriitoare! :*:*:*

  7. da, foarte. :-@

Lasă un răspuns

 
