O camera micuta, dar de iluzii plina.

Era si timpul sa mai sterg colbul indesit ce s-a asternut pe aceasta pagina din jurnalul unui visator.

Biroul e plin de servetele, iar in camera s-a raspandit aroma ceaiului meu. Pff, raceala asta . Printre alte foi imi caut cuvintele, murmurand si printre altele versurile unei melodii ce mi-a acaparat atentia. Nici macar nu stiu care e sirul acestor ganduri ce ma macina.

M-am ridicat de la birou pentru cateva clipe, ignorand carti ce ascund povesti nemuritoare, trecand pe langa caietele de matematica, pe langa raftul cu animale de pluş, doar asezandu-ma pe canapea si privind afara. De lumea aripile mi le-ar spulbera, ati fi aici pentru durerea mea? Soptii, dandu-mi seama ca buzele-mi tremurau. Si atunci am zambit, amintindu-mi cand dumneaei mi-a luat mana intr-a ei din acelasi motiv: tremuram. Dar ma-ntreb, veti fi acolo, voi, ce va numiti prieteni? Si mai ales cati dintre voi vor reusi sa ma faca sa rad? As avea poate atunci ingaduinta ca putem topi orice ghetar cu caldura prieteniei ce-o purtam in suflet, ca impreuna putem darama orice zid pe care unul dintre noi l-a creat, lasand sentimentului de neputinta sa-l doboare, ca prezenta noastra acolo, stand unii langa altii, ar putea face cat o mie de cuvinte …

Te minti singura si-o stii deja, nu mai privi in urma ta.

Tacere. Amestec de ganduri. Ceata. Iluzii.

http://www.youtube.com/watch?v=tmzoN_afPGk

~ de Alinaaa pe Ianuarie 7, 2010.

4 răspunsuri to “O camera micuta, dar de iluzii plina.”

  1. 8-> SuperrB:X

    „Si asta a fost totul in acea zi de mai” ..:X

    cu ocazia asta iti urez si bafta pentru maine…09.01.2010…

    Alina…trebuie sa fim optimiste :o3:(

    nu-i asa????

    TE IUBESC!>:D<

  2. mda…ca de obicei spectaculos! ia zi… imi pare mie sau tu dai pe afara de talent? da,cred ca nu imi joaca imaginatia feste(din nou) :))

  3. :))

    da pe naiba am trait s-o aud si pe asta :))

    auzi dau pe afara de talent :))

    ce fantezist suna ;))

  4. 09.01.2010 X_X

    sa nu-mi mai aduci vreodata aminte! :-<

Lasă un răspuns

 
