Vis de iarna…

… Unde esti? Haide, zau asa… nu ma lasa singur.
Dar nu esti singur. Sunt aici. Adica… pe aici pe undeva.
Off. Ma inunda acest alllb! E enervant. Strica monotonia, arata-te!
Nu stii sa apreciezi arta.Ce vad eu la tine oare??
La mine? Dar ce, tu ma vezi? Caci eu nu te vad.
Bine. Multumit? Se pare ca nu esti bun la v-ati ascunselea. Nu stii sa fii copil!
 
Bzz. Bzzz. Bzz.
 
Shit. De fiecare data cand visez si eu ceva mai deosebit, trebuie sa imi sune telefonul. L-am pus cu ecranul in jos fara sa ma intereseze cine este aceasta persoana care tocmai a spulberat aroma dulce a inchipuirii, a biruintei. Caci in vis il aveam simteam ca e acolo, langa mine. Cat de trist e mirosul inselaciunii!
 
Bzz.
 
Stresule! Arunc o privire pentru a descoperi cine e persoana care vrea sa se asigure ca ma trezesc moracanoasa in aceasta dimineata, nu ca as vrea sa-i raspund, ci pur si simplu sa vad cine ma uraste asa tare. Inima incepuse sa-mi bata din ce in ce mai tare. Incepusem sa tremur de parca trupul meu urmarea ca nebunul ritmul unei melodii. Caldura unei veri mi se urcase in obraji si debea ii citeam numele ce-mi aparuse pe ecran. Vocea-mi dardaia, dar nu de frig, ci de emotie. Nu obisnuiesc sa raspund la telefon cand debea mi-am luat capul de pe perna, dapai cand nici bine n-am deschis ochii? Oare m-am trezit din vis sau inca plutesc?
–  Da. Am spus repede, pentru a nu dau in vileag somnolenta vocii mele.
–   Buna… Sunt eu… te-am sunat sa iti spun … stii? Afara ninge si mi-am amintit de tine.
–   A da? Ciudat, nici nu stiam ca ai numarul meu de telefon.
–   Scuze, n-am avut rabdare sa intri pe mess sa iti zic. As vrea… as vrea sa te vad. Poate ne intalnim la o ciocolata calda?
–   Faci cinste?
–   Daca e nevoie…
–   … : ) Pff, Alina, wake up, el nu te poate vedea. Inca. Slava Domnului! Ă… bine atunci, ne vedem in curand?
–   Super.
Nu indrazneam sa-mi ridic ochii, amestecam parca absenta acea ciocolata ce facea concurenta obrajilor mei. Simplul gand ca el era atat de aproape de mine, ca-mi putea descifra starea, ca in orice clipa mana mea putea fi intr-a lui ma innebunea! Imi vorbea putin zapacit si-l ascultam zambind, urmarind cu rasuflarea taiata fiecare cuvant, stiind parca unde vrea s-ajunga. Si gandul imi fugea la acel vis. Nu credeam ca se sfarsise, iar cand banuiala ma domina, sorbeam din aroma realitatii.
Of, te-am plictisit, nu?
Eh… Nu. Te ascult, stai linistit.
Lamurite-ai macar?
Vrei sa-mi spui ceva, asta observ.
Unde vrei sa ajung nu te intrebi?
(Oh, nici nu stii cat… am soptit, insa zambetul m-a dat de gol.)
Yes,  you win.
Stii? Chiar n-a fost un vis, nu, n-a fost. Cel putin nu unul din acelea pe care le ai, pe care ti le imaginezi noaptea. Ci unul care ti le deruleaza in fata ochilor, asa, ca un gand fugar…
http://www.youtube.com/watch?v=2ntKgLxgY9s&feature=related
~ de Alinaaa pe Decembrie 13, 2009.

14 răspunsuri to “Vis de iarna…”

  1. Superb…:X

    Ar putea fi adaugata si o poza la acest articol … ar putea fi …dar nu va fi ……………….

    :X:X:X

    Si da…o ciocolata calda…Dejavu sau Rustic? :))

    mai bine Dejavu…ca la Rustic este una .. :-j vai de capu` ei …

    Pff..nu conteaza :)) Mai bine trec la subiect…Foarte foarte tare :X

    Si da …a meritat timpul pe care l`ai petrecut sa il faci ..cu siguranta :X:)

    Ainukyy>:D< (nu ti`am mai zis de ceva vreme asa) :*

  2. Stii ce e cel mai trist? :-j

    Stii ce ma innebuneste cu adevarat? k acest vis nu-l va fi atins de mine niciodata 😉 E doar… un vis 🙂 si asta inesamna sa visezi, sa doresti imposibilul.

    Dar e prea orb sa vada toate astea.

  3. Pot sa spun ca este unul dintre cele mai reusite articole =P~

    Iar despre vis…Visul este cea dintai urma a realitatii…Este oglinda unui viitor rasarit…

    Pacat ca „acel el” inca nu-ti cunoaste talentul de a vorbi intr-un trecut ce este mereu prezent,intr-un gand si un suflet….

    Sper ca momentul cand va afla sa nu fie prea tarziu…

  4. Visul e cel mai dulce refugiu. Si app de faza cu „de a vorbi intr-un trecut ce este mereu prezent,intr-un gand si un suflet….” , explic-o te rog 8-| k acel trecut n-are ce cauta acolo din moment ce aceste lucruri nu s-au intamplat!!!!1

  5. doar*

  6. Acel „trecut”..este intamplarea din vis..iar prezentul dorul de de acel „trecut” sa devina prezent 😉

    Alte intrebari?:D

  7. la tot ce-a fost si ce-a ramas,
    Ma pierd in gandul ratacit
    Ce stins de soarta a murit.

    Dupa ce vei vedea, vei spune ca nu a murit,nu?
    Ei bine, visul s-a stins odata ce a fost creat, dar importanta lui a crescut fiindca acum poate fi povestit.

  8. Thare :X…doar ca ..stii:-” am niste intrebari :)) acel „el” nu e o „ea” clar:)) shi acel „el ” imi suna a 2 persoane..ma lamuresti u nu:> ? aa shi…. Alinucky!!!! poza:)) cum se poate asa cv?… vreau shi poza:X:)) :*

  9. Vis de iarna :X:X:X:X. E prea tare . spuneai de comm plictisitoare .. dar la asta nu am ce comenta :X:X:X:X:X:X:X:X:X

  10. :>
    imi place visul tau 😡

  11. Mie nu 😉

  12. asta e cea mai thare 🙂 ,te inteleg desi nu ai crede.. 🙂 e un sentiment des intalnit la fete , eu.. am lasato balta , :)) dupa 2,3 ANI .. M’AM SATURAT :p m’am pacalit de prea multe ori, asha k „ceao” =)) unele vise .. pt mn nu se implinesc , shi am incetat sa sper, shi kiar s’a term 😛 ..
    HAI k incep shi eu sa scriu un roman 🙂 =)) stii ce is curioasa 😉 dak faza cu telefonu’ e adevarata 😛

  13. frumos text

  14. Nu, nu e adevarata, Corina.

    Si sa fie clar, e singurul articol in care ma adresez unui baiat! :))

Lasă un răspuns

 
