Domnul si doamna

Ea paseste prima.
El o urmareste dragastos, apoi se apropie de Ea, sarutandu-i mana.
Li se citeste bucuria in ochi, mandria… si trecatorii isi intorc privirile dupa ei, zambindu-le. Dar Ea se indeparteaza, ridicandu-si privirea spre cer si intinzand mainile spre el … vrea sa-l atinga.
Se dezlantuie ploaia.
El o admira razand, cu mainile in buzunar. Doar e un domn. Apoi Ea ii sare in brate,  El o invarte, inaltand-o, ajutand-o sa atinga infinitul vazduhului. O trage spre El, lipindu-i trupul de a lui, trecandu-si mana prin parul Ei si dezmierdandu-i obrazul.
Nu vi i-am prezentat? Ea a doamna. El e domnul.
El o iubeste. Ea-l iarta.
Doamna vroia sa-l sarute,  insa marimea pantofului e prea mare si se impiedica, caci ei sunt doar doi copii, in jocul lor de-a doamna si domnul.
~ de Alinaaa pe Decembrie 5, 2009.

11 răspunsuri to “Domnul si doamna”

  1. Alina..trebuie sa pui un „P.S: Titlul apartine Cameliei!!!”..Vezi ca cer drepturi de autor :-w…

  2. Da Camy, chiar tin sa fac aceasta marturisire b-)

    Titlul ii apartine Cameliei :))

    Heii, te-am avertizat ca titlul tau m-a inspirat! :))

    Defapt tu mereu faci sa-mi vina idei :>:>

    thanks :X:X

    >:D<

  3. Cred ca asta e cea mai tare de pana acum

  4. Doar eu stiu cine sunt cu adevarat Doamna si Domnul,dar in ipostaze din astea cred ca ar fi cel mai frumos cuplu din Univers..si cuplu ..tu stii la ce ma refer…

    Oricum ai scris frumos ca intotdeauna,doar stii asta si de aceea nu am accentuat aceasta idee :D..si culmea:))..sa stii ca sta cu mainile in buzunar :))

  5. A da? :))

    Ce tare-s :)) b-)

  6. Intr-adevar…titlul e foarte inspirat:))

    Dar si continutul de asemenea:X …

    Foarte tare

    Tu chiar traiesti ceea ce scrii…

    Si poza…e super:X

    Deci imi place titlul..poza..continutul..TOT!

    bravo…

    10! :))

    >:D<

  7. Fanii asteapta ceva strong din partea ta ;)..deci..:>..Nu sta 😛

  8. Aoleu iar? :))

    Ma innebunesti :))

  9. inocenta copilariei e mai placuta fata de realitatea cruda.

  10. Esti geniala…!(singurul cuvant care imi vine in minte aproape,aproape de ceea ce gandesc) nu mai spun nimic…prefer sa tac…sa ma inclin in fata EXCELENTEI TALE…:)) sa spunem ca …e doar ,,ciudat” faptul ca eu am scris asta .! Sper sa nu intelegi nimic.!

  11. Uneori chiar nu-mi vine sa cred ca acest articol este scris de mine.
    Este putin diferit …
    Dar imi place sa sthiu ca pot scrie si altceva inafara de acea melanncolie monotona.

Lasă un răspuns

 
