O copila


Si o privesc temator, cum sta cu capul pe pieptul meu. Ii simt caldura, o simt mereu… Stiu ca va fi langa mine orice s-ar intampla. Ochii sai ma urmaresc mereu, ei imi oglindesc faptura,  ascund secrete de care eu nu sunt foarte constienta. Vocea ei imi rasuna ca un ecou, surasul ei ma inunda si simt cum arde in ea copilaria. Ea e insasi copilaria intruchipata. Ii aud pasii plapanzi, miscarile jucause. Si fiecare dimineata imi e luminata de surasul ei. Si fiecare pas imi e calauzit de vocea ei cristalina. Iar soarele ii radiaza privirea. Chiar si acum simt cum se joaca in parul meu, cum creeaza culori, valseaza cu vara, se-nchina noptii, roaga cerul sa nu mai planga, topeste gheata cu mainile ei fragile, saruta ploaia…

Se ascunde, rade, glumeste, cade, se ridica, plange, tipa, iubeste, dispretuieste, coloreaza, deseneaza, creeaza, comunica, gadila, viseaza, spera, savureaza, uimeste, iarta, uita, se exprima, zambeste, imbratiseaza, isi aminteste, cauta, incurajeaza, cheama, sare, mangaie, admira, invata, daruieste, canta, citeste, traieste!

Pacat ca asta e doar fantezia ei. Pacat ca pentru mine este doar un joc, si ea chiar pune suflet. Si totusi doar ea e vinovata. De asta, e doar o copila si i-am zis-o zambind, cu ochii imbatati de simpatie, „Ce copila esti…”. Ea doar viseaza ca intr-o zi luumea va fi doar a ei si ca eu chiar voi observa toate astea.

Caci a strecurat fiecare firimitura din visul ei in mainile mele, din cauza unei increderi banale. Caci le-am unit, fara sa-mi dau seama, bucata cu bucata, pentru a-l intregi. A suflat suspinand, a incercat din rasputeri sa stinga jaraticul acelui vis, dar i-am dat viata iar, si iar… Si pentru ce, daca nici macar nu sunt constienta de asta?

~ de Alinaaa pe Noiembrie 3, 2009.

15 răspunsuri to “O copila”

  1. top secret !:-$ subiectul compunerii ramane doar intre noi 2:))..na ca sa nu zici ca nu ti-am dat com:)) thare alibaba :> shi obs-va ca alibaba rimeaza cu.. . ….tea… :-” (subiectu) :))

  2. Nu rimeaza! :))

  3. foarte frumos ce ai scris alina!!!..se vede ca faci romana cu doamna Pantea :))…>:D<…dar te rog schimba culoarea scrisului ca nu se vede prea bine :D…dar esti sigura ca e doar "pentru ca e o copila?"..mai gandestete!

  4. pai o iubeste prea mult 😦

    nu stiu dc 😦

  5. chiar oare de ce?:-?…

  6. Cne stie 🙂 asa a fost sa fie … 😉

  7. Deci..alina…ceea ce ai scris tu..este deosebit de frumos,ai imbinat realul cu literatura perfect,dar…eu cu toate aceste am inteles altceva decat tema principala..:”>…
    Dar cu toate astea…apreciez enorm de mult ceea ce ai facut in acest text..intrucat ai transpus visul in realitatea..si ai imbinat fictiunea cu un negru pur dintr-un neant…Bravo!!!…
    Eu inteleg foarte bine acest lucru si tu stii foarte bine de ce.

    P.S: Stiu ca nu trebuie sa incep o fraza cu „deci”,dar din oboseala am gresit :D,iertare gramaticii limbei romane 😀 [sper sa ma ierti ;;)].

  8. limbii*..scuzati :D…

  9. Camy te iert, caci eu ador sa incep propozitiile (intr-un articol, dak ar vedea d-na profesoara ma spanzura de cuiul ala de deasupra usii :-?) cu si, deci, iar, parca dau farmec 😀

    Si de aia ador eu articolul asta :X caci fiecare intelege ce vrea, unii fiind cu tootul departe de adevar b-) doar eu stiu ce ascunde articolul defapt :X

    PS: fara sa vreau am inceput propozitia cu „si” :-” din instinct :))

  10. ….:X:x:X:x

    Foarte frumos…FOARTE!

    Alina…ai talent.. si tu care…tu care aveai de gand sa renunti la olimpiada…

    Tot nu stiu ce era in capul tau atunci..

    Dar nu conteaza..:)

    Macar ti`ai revenit…cred..sper…

    TREZESTE-TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Pentru ca sunt o copila [:d]..astept ceva nou de la tine [;)]

  12. Dubla 13 ;):*
    Heii posteaza si Bubla 12 :Weekemd :))
    ::* … te roog ;;)

  13. Dubla*

  14. Weekend* :))

  15. nici nu ma gandesc Fourmi! :))

Lasă un răspuns

 
