Halloween mistery

Pasesc naiv intr-o incapare mare si se pare , aglomerata. Biletul imi este luat din mana, insa mai apuc sa trac o ultima privire pe el: invitatie la halloween. As vrea sa ma uit in oglinda, stiu doar ca port o masca si ca nu pot vorbi. Se pare ca trebuie sa-mi mimez prezenta. Mister. Se aud voci, in fata imi apar doar personaje vagi. In spatele fiecaruia stiu ca se ascunde un prieten, coleg, amic… Ma aproprii de Diane, care, dupa cateva secunde de gandire, sopteste: Alina? Ii fac semn ca da, sunt … Alina. Sec. Cine sunt defapt, ce vreau?

S-o luam de la inceput: 1. Ce e azi? 30 octombrie, hallowen … si intamplator ziua unui amic. Neimportant. Desi asta ma face sa ma simt putin ciudat.

2. Unde sunt, ce sunt? Petrecerea de Halloween, costumata in mim 😕

3.De ce ma aflu aici? Poate ca nici nu cunosc pe toata lumea, nu stiu ce ganduri ascund, si totusi, I’m here 🙂 Dupa o saptamana incarcata, chiar ne-ar prinde bine ceva distractie.

4. Pfff si ce fac aici?Inafara faptului ca ma invart intr-un cerc? Pai astept sa fiu selectata. Neah, n-am avut norocul asta.

5. Bun si dupa? Game over! Imi scot masca, insfarsit! Am strigat cu usurare, „ce bine e sa poti vorbi!” (bine, as fi putut vorbi daca nu venea tiganca aia, mancati-as gurita ta :-w cu legea mimilor da na :-w daca m-am luat dupa ea…)

6. Good, so? What’s next? Juust dance :> ce mai conteaza, poate nici n-am avut intentia sa castig. Am zis poate :D.

Lumea vazuta prin proprii ochi e… poate seaca (:|. Observi doar ceea ce vrei sa vezi, dar sub o masca (pe langa faptul ca ma manca nasul, probabil de ciuda si nu putea face nimic) vedeam doar ce am in fata, nimic mai mult. (si sper ca nu m-ati injurat daca v-am calcat :-” ) Si de asemenea trebuia sa ma tin de cineva ca sa nu ma impiedic, unii imi intrau in cadru (si asa nu vedeam nimic) scotand fel de fel de sunete ca sa zic asa, de parca as fi fost foarte infricosatoare :)) sau poate nu m-au recunoscut chiar toti, decat dupa ce am iesit din transa mimului :)) sau poate m-au recunoscut dupa par, ce a fost prins de catre… :)) am tinut sa-i multumesc Andrei, ii place sa fie bagata in seama, se flateaza :))

Ok: time to go! Cat e ceasul? Mai e putin si se stinge petrecerea… macar s-a dansat si cantat pana la epuizare :)) a fost super, ne-am distrat „ca la 20 de ani \:d/ fara griji si fara bani \:D/”

Ce bine e sa iei o gura de aer :|. Ar trebui sa fie liniste? Pentru ca, desi sunt afara, inca imi pompeaza urechile :-t.

So, my happy end: am parasit „scena” cu un „heii” si un zambet jucaus :-” :-$ si am urcat in misterioasa masina alba care chiar imi atrase atentia :-?.

PS: nu obisnuiesc sa pun atatea paranteze si emoticoane intr-un articol dar am considerat o metoda mai buna pentru a descrie o seara minunata :x.

~ de Alinaaa pe Octombrie 31, 2009.

5 răspunsuri to “Halloween mistery”

  1. Mda eu eram cuier si magician :)) .ai incheiat seara cu un „hei „:)) :> . mda si tatal tau iese din :misterioasa masina alba”:)) prea tare

  2. da…foarte tare:>

    deci chiar a fost super seara aceea…:X

    nu ma asteptam..:D

    (eu singura fara costum:-„…din clasa ma refer)

    bine..si Madalina..da vad ca si-a cam luat talpasita:D

    app..foarte faina si descrierea acelei seri:X

    >:D<

    si da…ziua unui amic..neimportant..:) fost important..:)

    ;;)

  3. „fost important” :))

    Stii cum e, Diddy 😀

    Ce a fost nu va mai fi 😛

  4. V-ati cam distrat.. :>

  5. Intunericul noptii joaca feste celor ce nu il inteleg.

Lasă un răspuns

 
