E toamna si-i frrrig

   

    E toamna. Zau? Privesc pe geam, incercand sa ma incalzesc cu o cana de ciocolata calda. Mda, frunzele rasfirate si-au gasit adapostul pe pamantul rece, iar altele mai atarna spanzurate pe cate-o creanga, si ea pribeaga. Si soarele nu-i … 😦 ci doar vant, un fior absurd. Pfff. si copacii imi fac semn, „nu”, „sa nu” … sa nu ce? Sa nu ies afara? Sau sa nu stau toata ziua in casa? De ce as merge afara, de ce as sta in casa?
    Sorb putin din aroma calda, incercand sa simt o picatura de nebunie. Dar in zadar, nu pot decat sa privesc rutina celor de afara. E weekend, in fond, vremea perfecta pentru a pierde timpul. Si valsez pana la usa, respir adanc, imi strang pumnii si pasesc absenta in cufarul monotoniei. Brrr.
    Sa caut o pata de lumina in umbra unor ochi negri ar fi o risipa de timp, ar fi ca si cum „as cauta cu o torta aprinsa raspunsuri inghetate pe veci”. Necunoscutul unui drum ii da misterul, asa ca de ce sa nu ma plimb pur si simplu?Fie ca pasii sa ma duca spre LUMINA! Caut printre frunze ramasitele unui vis… orice vis, macar o scanteie,  marile incendiile izbucnesc din scantei mici. Le dau deoparte cu piciorul, le arunc in sus, macar de-as da de cenusa unui … ceva. Caut ceva magic, si tot caut si …  nimic. Si nici un zambet nu-mi usureaza drumetia, nici un „heii”, nici o atingere de mana, chiar si parfumul viselor de vara s-a risipit. Copilul din mine refuza sa evadeze, prefera sa stea in fata unui foc, cat mai ascuns, sau poate doarme… Sa dorm si eu?
    Defapt … Bine, renunt! Ma afund in recele decor al toamnei, pasesc cat mai adanc inauntrul lui si ma pierd intr-o maaaree si plictisitoaaaree scena fara actori.

~ de Alinaaa pe Octombrie 18, 2009.

11 răspunsuri to “E toamna si-i frrrig”

  1. Toamna..:-<

    😕

    very nice..:)

  2. ai talent fato! 😡

  3. Daa…toamna..:(

    oricum,scrii duper:) ..ti-am mai zis :D>:D

    >:D<

  4. super*

  5. f frumoase versurile 😀 tineo tot asa dar te sfatuiesc sa treci pe blogspot are o platforma mult mai buna si mai usor accesibila dupa parerea mea :X

  6. ce versuri mai Madaline? :)) ca e un text facut de mine 😛
    Si imi bag picioarele in blogspotul tau, ca am intrat pe pagina ta si mi-am prins urechile :)) 😛

  7. Prea Tare :X:X

  8. Felicitari, foarte frumos! Ai un talent pe care eu l-am cam ratacit pe drum…ma bucur ca impartasim aceeasi pasiune 🙂 pupicei de la surioara ta

  9. e superba aceasta mini-compunerE.:X
    :))
    sa mai faci.:*
    te pricepi>:D<

  10. mda.. scrii mijto.. :P.. ff mijto, ai talent :D:P .. salut dydy (park nu vroiai sa ti se zica asha :)) ) si.. fourmy.. si pe toti pe care ii cunosc le transmit un ..BIG KISS SI CATEVA HUGS =)))

  11. ai talent! trebuia sa mai scrii la cartea aia…da’ si ce faci aici e tare!

Lasă un răspuns

 
