Lumi

 
    Sunt lumi necunoscute, pe care nu oricine le descopera.
    Sunt frunze ce nu cad, oricat de tare le-ar bate vantul. Sunt oameni ce raman oameni, indiferent de circumstante. Sunt amintiri ce nu se uita, chiar daca uitarea e o lege a firii. Sunt sentimente si ganduri ce nu se pot exprima prin simple cuvinte. Sunt vise pe care vrem sa le facem realitate, oricat am cadea, oricat ne-am indeparta de ele. Sunt lucruri, oameni, obiceiuri… lumi, la care nu putem renunta.
     Se spune ca fiecare om are o lume a sa. M-ati intreba care este universul meu… si poate v-ati supara pe mine, caci as raspunde ca lumea de care apartin nu este a mea. Nu este una proprie. Este o lume in care as spune ca am intrat cu forta. Dar, poate gresesc. Poate nu am intrat chiar cu forta, o usa mi s-a deschis si am intrat, nefiind sigura ca sunt demna de ea. Dar mi-am demonstrat mie insami ca nu a fost in zadar sa sper. Am observat ca pot, ca ceva se afla inauntrul meu … ca am fost inzestrata cu un har aparte. Asta pe moment, maine voi spune exact contrariul.
    Mereu am incercat sa am ceea ce au altii. Mereu am vrut sa am si eu ceva aparte, mereu am vrut sa aud cuvinte care sa ma covinga, sa-mi demonstreze ca intr-adevar detin o putere divina, am cerut mereu de la mine perfectiune. Am fost mereu invidioasa, nu mi-am dat seama, nu am stiut de unde sa incep. Dar acum, usor-usor, am ajuns acolo unde mereu am visat. In ACEA lume.
    Am patruns pe plaiurile pe care toata viata mi-am dorit sa zbor.
    Am vrut sa creez, pur si simplu sa stau aplecata asupra unei foi, cu pixul in mana, stergand si iar scriind, iar acum cand ma trezesc din transa neg zambind, caci „nu am fost eu”, „m-am lovit la cap” , ” m-au furat extraterestrii”.
    Nu sunt nemaipomenita. Continui sa cred ca toti suntem inzestrati cu o picatura sau o doza de fantezie, sau cel putin asa mi-ati zis dumneavoastra, ca fiecare om are un tel in viata. (De ce trebuie sa va cred mereu? 😕)
    PS: nu am vrut decat sa va multumesc si sa va arat cat de mult conteaza pentru mine toot ce ati facut… 🙂 Multumesc e putin spus. Va iubesc,  iar dumneavoastra „ma imbratisati si ma pupati pe fruntita”  >:D<
~ de Alinaaa pe Octombrie 5, 2009.

14 răspunsuri to “Lumi”

  1. Nu doar ca se spune ca fiecare om are o lume a sa…ci chiar are in adevaratul sens al cuvantului…daca lumile noastre nu ar fi diferite si s-ar intalni…nimic din trecut si viitor nu ar fi prezent luminat de salcia plapanda a timpului…

  2. Frumos scrii Nucky!!! :-*

  3. frumos inceput de blog…

  4. Merci 🙂

  5. FOARTE TARE ALINUKI>>:D>:d:) BAVO ASA TE VREAU colegutza mea de banca(pana la craciun>:))

  6. Scrii frumos 8-> dar mie tot imaginea imi plce:>
    :)) stii u:-„

  7. E fain blogu, ai talent la lireratura, scrii frumos… dar tot pe tine te plac mai mult.

  8. scrii f fain……..imi place 🙂

  9. I
    mi
    place
    mult ….
    bravo
    tie
    😉
    >:D<
    tine-o
    tot
    asa
    !!!

  10. Bravo, surioara! Sunt mandra de tine, tine-o tot asa! Pup!

  11. cine nu ar recunoaste pe „cui ii pasa ” =)).. frumos alynuchi, da’ nu pot crede k tu ai scris singura toate astea 😉
    e prea.. muuult.. doar nu stai toata ziua.. nu? .. nu? 😀 :))

  12. cum am mai zis , sunt mandra sa am o adversara si o prietena asa ca tn. nu uita ca ai concurenta

  13. concurenta concurenta numai la asta te gandesti :-@

    nu iau scrisul ca pe un concurs! >:P

  14. sooperb 😀

Lasă un răspuns

 
